ЕВОЛЮЦІЯ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ

Autori

  • С. М. Мокіна Національний університет харчових технологій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/2312-847x.24/2014.36109

Parole chiave:

бренд роботодавця, концепція бренду роботодавця, поняття бренду роботодавця, еволюція бренду роботодавця

Abstract

В статті проведено дослідження еволюції формування концепції бренду роботодавця. Визначено, що концепція бренду роботодавця є міждисциплінарною. Автором виділено три основні концепції, в результаті розвитку яких сформувалась концепція бренду роботодавця – концепція брендингу, маркетингу та управління персоналом. В статті детально структуровано генезис концепції брендингу роботодавця. 

Riferimenti bibliografici

Домнин В. Н. Брендинг: новые технологии в России / В. Н. Домнин. – СПб. : Питер, 2004. – 250 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К. Келлер. – СПб. : Питер, 2006. – 12-е изд. – С. 304.

Боброва Е. А. Проблемы формирования и развития конкурентоспособного бренда в условиях экономики впечатлений / Е. А. Боброва, О. У. Юлдшева, И. Ю. Окольнишникова // Вестник удмуртского университета. – 2011. – № 1.

Аакер Д. Створення сильних брендів / Д. Аакер. – М. : Видавничий дім Гребеннікова, 2003.

Aaker D., Joachimsthaler E. Building brands without mass media / E. Joachimsthaler, D. Aaker // Harvard business review. – 75 (1). – P. 39-52. – 1997.

Ries A., Trout J. Positioning: The Battle for Your Mind / A. Ries, J. Trout. – McGraw-Hill; 1 edition. – 2000.

Гед T. «4D брендинг: взламывая корпоративный код» / Т. Гед. – СПб : Издательство : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2001 – 230 с.

Ambler T. Marketing Metrics / T. Ambler // Business Strategy Review. – 2000. – Vol. 11. – N 2. – P.59-66.

Баклі П. Дж. Глобальна фабрика: нова концепція / П. Дж. Баклі // Російський журнал менеджменту. – 2008. – Т.6. – № 1. – С.135-154.

De Chernatony L. Brand management through narrowing the gap between brand identity and brand reputation / L. de Chernatony // Journal of Marketing Management. – 1999. – Vol. 15, № 1-3. – P.157-180.

Де Чернатоні Л. Від бачення бренду до оцінки бренду. Стратегічний процес росту і посилення бренду / Л. Де Чернатоні. – М. : Група ІДТ, 2007. – С.47.

Кучеров Д. Г. Бренд роботодавця: область маркетингу чи управління людськими ресурсами? / Д. Г. Кучеров // Вісник СПбГУ. – 2009. – Сер. 8. – Вип. 3.

Punjaisri K. The Role of Internal Branding in the Delivery of Employee Brand Promise / K. Punjairsi, A. Wilkinson // Brand Management. – 2007. – Vol. 15. – № 1. – P. 57-70.

Окунєва О. В. Генезис концепції внутрішнього маркетингу / О. В. Окунєва // Економічний вісник НТУ КПІ. – 2011. – № 7.

Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия – 4-е изд. / К. Лавлок; Пер. с англ. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2005. – 1008 с.

Ahmed P. K. Internal Marketing, Tools and Concepts for Customer-Focused Management / P. K. Ahmed, М. Rafiq. – Amsterdam : Elsevier, 2004. – P.4.

Gummesson E. The New Marketing – Developing Long-term Interactive Relationships / Gummesson E. // Long Range Planning. – 1987. – Vol.20. – № 4. – P.10-20.

Harding S. Employer Branding. International Survey Research / S. Harding // Seminar in London. – June, 2004. – [Electronic source]. – Mode of access: www.isrsurveys.com/en/pdf/insight/employerbranding.pdf.

Sullivan J. Building An Employment Brand (Part 1 and 2) / J. Sullivan // [Electronic source]. – Mode of access: http://www.drjohnsullivan.com.

Амблер Т. Маркетинг і фінансовий результат: нові метрики багатства корпорації / Т. Амблер. – М. : Фінанси і статистика, 2003. – С.167-190.

Berthon P. Captivating Company: Dimensions of Attractiveness in Employer Branding / P. Berthon, M. Ewing, L.L. Hah // International Journal of Advertising. – 2005. – Vol.24. – № 2. – P.151-172.

Мартін Г. Корпоративні репутації, брендинг і управління персоналом / Г. Мартін, С. Хетрік. – М. : Група ІДТ, 2008. – С.246-247.

Backhaus K. Conceptualizing and Researching Employer Branding / K. Backhaus, S. Tikoo // Career Development International. – 2004. – Vol. 9. – № 5. – P.501-517.

Маркетинг. Конспект лекцій / Михалева Е. П. // Аудиокнига. Правообладатель : АРДИС. – Дата выхода : 2010 г. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.litres.ru/e-mihaleva/marketin-konspekt-lekciy/

Чанов О. Эволюция брендинга, или чего на самом деле хочет клиент, когда говорит: «Нам нужен бренд» / О. Чанов // [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://marketing.by/main/school/personally/0056865/ . – 11.07.2012.

Маркетинг : навч. посіб. / С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. П. Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк, С. М. Боняр та ін. – Київ «Наш час» , 2007. – 504 c.

Макарова И. К. Управление персоналом : учебник / И. К. Макарова. – М. : Юриспруденция, 2002. – С.32.

Barrow S. Turning recruitment advertising into a competitive weapon : paper delivered at the CIPD Annual Conference // S. Barrow. — Harrogate: Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD), 1990.

Ambler T. The employer brand / T. Ambler, S. Barrow // The Journal of Brand Management. – 1996. –Vol.4. – P.185-206.

Knox S. Measuring and Managing Employer Brand Image in the Service Industry / S. Knox, C. Freeman // Journal of Marketing Management. – 2006. – Vol.22. – N7/8. – P.695-716.

Engaging Employees through Your Brand // The Conference Board. – New York, NY. – 2001

Employer Branding Survey // The Economist. – 2003.

Barrow S. The Employer Brand: Bringing the Best of Brand Management to People at Work / S. Barrow, R. Mosley. – Wiley, 2005. – 232 P.

Employer Branding. [Electronic source]. – Mode of access: http://ru.wikipedia.org/wiki/Employer_branding

##submission.downloads##

Pubblicato

2015-01-12

Fascicolo

Sezione

Теоретичні та практичні аспекти менеджменту