АНАЛІЗ І МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРЕВАГ КОРИСТУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
DOI:
https://doi.org/10.30837/2522-9818.2018.3.005Ключові слова:
соціальний CRM, CRM-маркетинг, методи імітаційного моделювання, API YouTube, лояльність, переваги клієнтівАнотація
Предметом дослідження в статті є моделі і технології аналізу процесів формування лояльності і переваг користувачів соціальних мереж. Мета роботи - підвищення ефективності маркетингового аналізу переваг споживачів і просування продуктів і послуг. У статті вирішуються наступні завдання: аналіз методів і технологій імітаційного моделювання; оглядовий аналіз існуючих систем моделювання; проектування даталогічної контекстної діаграми; розробка агентної моделі впливу соціальних мереж на переваги; розробка БД для зберігання отриманих даних; проведення графічного аналізу переваг. Використовуються такі методи дослідження - методи імітаційного моделювання, методи Laravel і YouTube Data and Analytics API. Отримані наступні результати: розроблена модель, яка дозволяє зрозуміти вплив реклами на формування споживчих переваг, а також вплив спілкування клієнтів на лояльність, інформаційна система для графічного аналізу YouTube каналу Wow-How Studio. Розроблена модель відображає вплив реклами і фактор спілкування користувачів соціальних мереж. Створена модель дозволяє відстежити той факт, що спілкування клієнтів між собою значно збільшує кількість реальних клієнтів, а також рівень лояльності. Додаток, розроблений за допомогою таких технологій як Laravel і YouTube Data API дає можливість чітко і своєчасно відстежувати, і проводити аналіз каналу Wow-How Studio, що дуже важливо для того, щоб завжди бути в курсі про переваги потенційних клієнтів, знати, що їм цікаво і що можливо їх може задовільнити. Результати дослідження можуть бути впроваджені на підприємствах різних сфер, що пропонують свої товари і послуги. Будь-яка компанія зацікавлена в отриманні максимального прибутку, а інтегрування в соціальні мережі є безкоштовною рекламою і, таким чином, інструментом залучення додаткового прибуткуПосилання
Reichheld, F. (2001), The Loyalty Effect: The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value, Harvard Business School Press, 323 p.
El Sheikh, A. (2007), Simulation and Modeling: Current Technologies and Applications, IGI Global, 466 p.
Reicheld, F. Research and evaluation of consumer loyalty [Issledovaniya i otsenka loyal'nosti potrebiteley], available at : http://www.satio.by/publications/researches/76.html.
Goldenberg, B. (2015), The Definitive Guide to Social CRM: Maximizing Client Relationships with Social Media to Gain Market Insights, Clients, and Profits, Pearson Education, 272 p.
Rabayah, W., Khasawneh, W. (2016), Strategic Uses of Social Media for Improved Client Retention, IGI Global, 311 p.
Tarasov, V. B. (2009), Agents, multi-agent systems, virtual communities: a strategic direction in computer science and artificial intelligence [Agenty, mnogoagentnyye sistemy, virtual'nyye soobshchestva: strategicheskoye napravleniye v informatike i iskusstvennom intellekte], Moscow : Editorial URSS, 47 p.
Odden, L. (2012), Optimize: How to Attract and Engage More Clients by Integrating SEO, Social Media, and Content Marketing, John Wiley & Sons, 256 p.
Ushakova, I. A. (2012), Social networks as a tool for relationships with customers [Sotsial'nyye seti kak instrumentariy vzaimootnosheniy s kliyentami], Moscow : Akademiya, 145 p.
Roebuck, K. (2011), Social CRM: High-impact Strategies - What You Need to Know: Definitions, Adoptions, Impact, Benefits, Maturity, Vendor, Lightning Source, 116 p.
Shih, C. The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Products, Reach New Audience, and Sell More Stuff, Prentice Hall, 2009, 256 p.
Greenberg, P. (2009), CRM at the Speed of Light, Fourth Edition: Social CRM 2.0 Strategies, Tools, and Techniques for Engaging Your Clients, McGraw-Hill Education, 688 p.
Kotler, F. (2003), Marketing from A to Z [Marketing ot A do Ya], St. Petersburg : Neva Publishing House, 224 p.
Khill, N., Sel'f, B., Roshe, G. (2004), Measurement of customer satisfaction according to ISO 9000: 2000 standards [Izmereniye udovletvorennosti potrebitelya po standartam ISO serii 9000:2000], Moscow : Publishing House Technologies, 192 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Bohdan Haidai, Roman Artiukh, Olga Malyeyeva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо не комерційного та не ексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису опублікованої роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.