АНАЛІЗ І МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРЕВАГ КОРИСТУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Автор(и)

  • Bohdan Haidai Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського "ХАІ", Україна https://orcid.org/0000-0003-0018-5896
  • Roman Artiukh Державне підприємство "Південний державний проектно-конструкторський та науково-дослідний інститут авіаційної промисловості", Україна https://orcid.org/0000-0002-5129-2221
  • Olga Malyeyeva Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського "ХАІ", Україна https://orcid.org/0000-0002-9336-4182

DOI:

https://doi.org/10.30837/2522-9818.2018.3.005

Ключові слова:

соціальний CRM, CRM-маркетинг, методи імітаційного моделювання, API YouTube, лояльність, переваги клієнтів

Анотація

Предметом дослідження в статті є моделі і технології аналізу процесів формування лояльності і переваг користувачів соціальних мереж. Мета роботи - підвищення ефективності маркетингового аналізу переваг споживачів і просування продуктів і послуг. У статті вирішуються наступні завдання: аналіз методів і технологій імітаційного моделювання; оглядовий аналіз існуючих систем моделювання; проектування даталогічної контекстної діаграми; розробка агентної моделі впливу соціальних мереж на переваги; розробка БД для зберігання отриманих даних; проведення графічного аналізу переваг. Використовуються такі методи дослідження - методи імітаційного моделювання, методи Laravel і YouTube Data and Analytics API. Отримані наступні результати: розроблена модель, яка дозволяє зрозуміти вплив реклами на формування споживчих переваг, а також вплив спілкування клієнтів на лояльність, інформаційна система для графічного аналізу YouTube каналу Wow-How Studio. Розроблена модель відображає вплив реклами і фактор спілкування користувачів соціальних мереж. Створена модель дозволяє відстежити той факт, що спілкування клієнтів між собою значно збільшує кількість реальних клієнтів, а також рівень лояльності. Додаток, розроблений  за допомогою таких технологій як Laravel і YouTube Data API дає можливість чітко і своєчасно відстежувати, і проводити аналіз каналу Wow-How Studio, що дуже важливо для того, щоб завжди бути в курсі про переваги потенційних клієнтів, знати, що їм цікаво і що можливо їх може задовільнити. Результати дослідження можуть бути впроваджені на підприємствах різних сфер, що пропонують свої товари і послуги. Будь-яка компанія зацікавлена в отриманні максимального прибутку, а інтегрування в соціальні мережі є безкоштовною рекламою і, таким чином, інструментом залучення додаткового прибутку

Біографії авторів

Bohdan Haidai, Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського "ХАІ"

Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського "ХАІ", магістр кафедри інформаційні управляючі системи

Roman Artiukh, Державне підприємство "Південний державний проектно-конструкторський та науково-дослідний інститут авіаційної промисловості"

кандидат технічних наук, Державне підприємство "Південний державний проектно-конструкторський та науково-дослідний інститут авіаційної промисловості", директор

Olga Malyeyeva, Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського "ХАІ"

доктор технічних наук, професор, Національний аерокосмічний університет імені М.Є. Жуковського "ХАІ", професор кафедри інформаційні управляючі системи

Посилання

Reichheld, F. (2001), The Loyalty Effect: The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value, Harvard Business School Press, 323 p.

El Sheikh, A. (2007), Simulation and Modeling: Current Technologies and Applications, IGI Global, 466 p.

Reicheld, F. Research and evaluation of consumer loyalty [Issledovaniya i otsenka loyal'nosti potrebiteley], available at : http://www.satio.by/publications/researches/76.html.

Goldenberg, B. (2015), The Definitive Guide to Social CRM: Maximizing Client Relationships with Social Media to Gain Market Insights, Clients, and Profits, Pearson Education, 272 p.

Rabayah, W., Khasawneh, W. (2016), Strategic Uses of Social Media for Improved Client Retention, IGI Global, 311 p.

Tarasov, V. B. (2009), Agents, multi-agent systems, virtual communities: a strategic direction in computer science and artificial intelligence [Agenty, mnogoagentnyye sistemy, virtual'nyye soobshchestva: strategicheskoye napravleniye v informatike i iskusstvennom intellekte], Moscow : Editorial URSS, 47 p.

Odden, L. (2012), Optimize: How to Attract and Engage More Clients by Integrating SEO, Social Media, and Content Marketing, John Wiley & Sons, 256 p.

Ushakova, I. A. (2012), Social networks as a tool for relationships with customers [Sotsial'nyye seti kak instrumentariy vzaimootnosheniy s kliyentami], Moscow : Akademiya, 145 p.

Roebuck, K. (2011), Social CRM: High-impact Strategies - What You Need to Know: Definitions, Adoptions, Impact, Benefits, Maturity, Vendor, Lightning Source, 116 p.

Shih, C. The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Products, Reach New Audience, and Sell More Stuff, Prentice Hall, 2009, 256 p.

Greenberg, P. (2009), CRM at the Speed of Light, Fourth Edition: Social CRM 2.0 Strategies, Tools, and Techniques for Engaging Your Clients, McGraw-Hill Education, 688 p.

Kotler, F. (2003), Marketing from A to Z [Marketing ot A do Ya], St. Petersburg : Neva Publishing House, 224 p.

Khill, N., Sel'f, B., Roshe, G. (2004), Measurement of customer satisfaction according to ISO 9000: 2000 standards [Izmereniye udovletvorennosti potrebitelya po standartam ISO serii 9000:2000], Moscow : Publishing House Technologies, 192 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-23

Як цитувати

Haidai, B., Artiukh, R., & Malyeyeva, O. (2018). АНАЛІЗ І МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРЕВАГ КОРИСТУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. СУЧАСНИЙ СТАН НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОМИСЛОВОСТІ, (1 (3), 5–12. https://doi.org/10.30837/2522-9818.2018.3.005

Номер

Розділ

Технічні науки