ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ КОРПОРАТИВНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.30837/2522-9818.2019.9.044Ключові слова:
методи, навчання, лекції, семінари, знання, уміння, навичкиАнотація
Предметом дослідження виступають теоретичні та методологічні основи впровадження електронного навчання Мета роботи – дослідження особливостей впровадження електронного навчання в контексті корпоративного розвитку персоналу В статті вирішуються наступні завдання: визначення спектру методів корпоративного навчання та їх основних характеристик; дослідження еволюції електронного навчання; аналізування основних переваг змішаного навчання. У статті використано такі методи дослідження: структурно-порівняльного аналізу для визначення основних переваг у використанні кожного методу корпоративного навчання; історико-логічного аналізу для дослідження розвитку електронного навчання; процесного аналізу для визначення основних етапів впровадження електронного навчання. Отримано наступні результати: на основі аналізу методів корпоративного навчання визначено особливості отримання знань та набуття практичних навиків різними методами корпоративного навчання. На прикладі аналізування навчання персоналу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з’ясовано, що синхронне електронне навчання, асинхронне електронне навчання, змішане навчання та самостійне навчання вимагають значного рівня застосування електронних технологій. На основі дослідження еволюції технологій в електронному навчанні, встановлено, що основними технологіями електронне навчання є Web та Wireless-технології. Проаналізовано процес впровадження електронного навчання, який передбачає взаємодію викладача, студента та адміністратора у електронному середовищі. Визначено переваги використання електронного навчання, основною з яких є можливість регулювати витрати на таке навчання залежно від потреб підприємства. Висновки: закономірним наслідком процесу інформатизації суспільства є стрімкий розвиток інформаційних і комунікативних технологій і широкомасштабне застосування електронного навчання в процесі корпоративного розвитку персоналу. Електронні технології доцільно використовувати на усіх рівнях управління організацією як для самостійного так і стаціонарного навчання. Впровадження електронного навчання дозволить підприємствам залучити значну кількість персоналу без відриву їх від основної діяльності, регулювати витрати на його впровадження, навчати різні цільові групи персоналу на єдиній методологічній основі.
Посилання
Tkachenko, A. M. (2014), "Professional development of employees as nowadays urgent task", Economic Bulletin Donbass, No. 1, P. 194–197.
Puchkova, S. I. (2008), "Innovations in the practice of employees management at modern companies", Bulletin of Social and Economic Research: Sb. sciences ed. ed. M.I. Zveryakov, No. 34, P. 140–147.
Kryzhanivsky, E. I., Andybur, A. P., Danylyuk-Chernykh, I. M. & Petrenko, V. P. (2014), "Continuous education of the oil and gas industry employees in Ukraine as a main condition to maintain and increase its competitiveness", The oil and gas industry of Ukraine, No. 4, P. 3–8.
Parkhomenko, V. M (2010), "Development the software system for improving the employees qualification of Ukraine Customs Service with blended learning methods (traditional and distance)", Bulletin of the Academy of Customs Service of Ukraine. Series: Economics, No. 2, P. 52–57.
Bugaychuk, K. L. (2014), "Distance and e-learning: the essence, features, relations", Bulletin of Postgraduate Education, No. 10, P. 17–27.
Bykov, V. Yu. (2001), "Project approach and distance learning in the manager professional training", Crimean Pedagogical Readings: Materials of the International Scientific Conference, P. 30–50.
Banit, O. V. (2014), "Corporate training as an innovative technology in the system of company training of employees", Pedagogical innovations: ideas, realities, perspectives, No. 1 (12), P. 94–98.
State Service of Ukraine for Food Safety and Consumer Protection, available at : http://www.consumer.gov.ua/News/
Whiddett, S., Hollyforde, S. (2003), A practical guide to competencies: how to enhance individual and organisational performance, London : CIPD Publishing, 764 p.
Oxford English Dictionary, available at : https://en.oxforddictionaries.com/
Kuzmin, O. Ye., Kolodiychuk, A. V. (2011), "The methodology of motivation in the management of employees", Scientific bulletin of NLTU of Ukraine, No. 21 (2), P. 313–319.
Khilukha, O., Levchuk, A., Maksymchuk, A. (2017), "Corporate Culture: Technology of its Formation", Economic journal of Lesia Ukrainka Eastern European National University, No. 3 (11), P. 47–52. DOI: https://doi.org/10.29038/2411-4014-2017-03-47-52.
Lipych, L. G., Pustyuglha, L. S. (2010), "The genesis of the development of theories of labor motivation", Science, No. 1, P. 17–19.
Melnik, O. G., Bodaretskaya, O. N. (2015), "Types of technologies of the employee's motivation in machine-building enterprises", Problems of Economics, No. 3, P. 143–148.
Nizhnik, V. M., Polinkevich, O. M. (2012), "Methods of estimating the influence of factors of the environment on business processes of industrial enterprises", Economical sciences. Ser.: Economist management, No. 9 (2), P. 334–345.
Malieieva, J., Persiyanova E., Kosenko V. (2018), "Information and software support of the hr manager of an IT-company", Innovative Technologies and Scientific Solutions for Industries, No. 1 (3), P. 22–32. DOI: https://doi.org/10.30837/2522-9818.2018.3.022.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Oksana Khilukha
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-sa/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо не комерційного та не ексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису опублікованої роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.