Оцінка інвестиційних проектів на прикладах газової і нафтової галузей промисловості України та Росії
Ключові слова:
Системи оцінки категорій ризиків, аналіз ризиків на основі середньозваженої вартості капіталу (WACC), моделі визначення вартості капітальних активів (CAPM) і теорії арбітражного ціноутворення (APT), аналіз чутливості результатівАнотація
У цій статті розглядається оцінка інвестиційних проектів з використанням характерних прикладів, узятих з газової й нафтової галузей промисловостей, які є надзвичайно важливими для економіки України і Росії. Ці галузі промисловості характеризуються недостатньою визначеністю і складністю, унаслідок чого фінансовий аналіз цих галузей в Україні і Росії є необхідним, особливо якщо він здійснюється для оцінки інвестиційних проектів. У бюджетному плануванні довгострокових інвестицій компанії фінансовий аналіз здійснюється для того, щоб визначити інвестиційні можливості, цінність яких для компанії більша, ніж кошти, необхідні для забезпечення таких можливостей. Кілька методів, які пропонуються, можуть допомагати спеціалістам-аналітикам приймати правильні рішення щодо інвестицій.Посилання
Allport, G. W. (1937), Personality: A Psychological Interpretation, 4th edn., New York, NY: Henry Holt.
Alvarez-Ramirez, J., Cisneros, M., Ibarra-Valdez, C., and Soriano, A. (2002), ‘Multifractal Hurst analysis of crude oil prices’, Physica A: Statistical Mechanics and its Applications, 313 (3-4), pp.651—670.
Anastasios Michailidis and Konstadios Mattas (2003), ‘Estimating the optimal farm size under uncertainty: an application of real options methodology’, Department of Agricultural Products Marketing and Quality Control Technological Educational Institute of Western Macedonia, Terma Kontopoulou st., 53 100, Florina, Greece [online]; available at: http://www.fat.admin.ch/.
Andersen, T.G. and Bollerslev, T. (1998), ‘Answering the sceptics: Yes, standard volatility models do provide accurate forecasts’, International Economic Review, 39 (4), pp.885—905.
Andrew Bolger (2008), ‘ft Report — Working in the Oil & Gas Industry 2008: A very distinctive environment’ Financial times [online]; avaliable at : http://search.ft.com.
Arnold, G. (2005), Corporate Financial Management, 3 edn, Harlow, Essex: FT Prentice Hal.
Amram, M. and Kulatilaka, N. (1999), Real Options: Managing Strategic Investment in an Uncertain World. Financial Management Association survey and synthesis series, 5 edn., Boston: Harvard Business School Press.
Angela Collins (2006), ‘Presentation to AGCSI Biennal June 2006,’Transferable skills in the Academic Curriculum’, University of Dublin. Trinity College; available at: www.skillsproject.ie.
Bahgat, G. (2002), ‘The new geopolitics of oil: The United States, Saudi Arabia, and Russia’. Alexander’s Gas and Oil connections. News & Trends: North America, 7 (19), pp.447—461 [online]; available at: http://gasandoil.com/goc/news/ntn24099.htm/ (Accessed: 17 March 2008).
Barrett, J. (2006), Career Aptitude and Selection Tests: Match Your IQ Personality and Abilities to Your Ideal Caree, 2 edn., London: Kogan Page Ltd.
Beishuizen, J.J. and Stoutjesdijk, E.T. (1999), ‘Study strategies in a computer assisted study environment’, Learning and Instruction, 9 (3), pp. 281—301.
Belbin, R.M. (1981), Management Teams, 4 edn., New York, NY: John Wiley & Son.
Bellalah Mondher (2004), ‘Extended DCF analysis and real option analysis within information uncertainty applications for project valuation and R&D’[online]; available at: http://www.realoptions.org/.
Belli, P., Anderson, J. R., Barnum, H. N., Dixon, J. A., and Tan, J.-P. (2001), Economic Analysis of Investment Operations: Analytical Tools and Practical Applications, 5 edn.,Washington, DC: World Bank Publications.
Bob Ryan (2007), Corporate Finance and Valuation, Thomson Learning.
Bogdanowicz, M. and Bailey, E. (2002), ‘The value of knowledge and the values of the new knowledge worker: Generation X in the new economy’. Journal of European Industrial Training, 26 (2/3/4), pp. 125—129.
Boute, R., Demeulemeester, E., and Herroelen, W.(2004),’ A real options approach to project management’. International Journal of Production Research, 42 (9),pp. 1715—1725.
Bowman, E. H. and Moskowitz, G. T. (2001), ‘Real options analysis and strategic decision-making’. Organisation Science, 12 (6), pp. 772—777.
ES Schwartz, L Trigeorgis (2004) Real Options And Investment Under Uncertainty: Classical Readings and Recent Contributions. The MIT Press, Massachusetts Institute of technology. Cambridge [online]; available at: http://books.google.co.uk/.
Brennan. M., and L. Trigeorgis, Eds. (1999), Project Flexibility, Agency, and Competition: New Developments in the Theory and Application of Real Options. Oxford University Press, USA [online]; available at: http://search.barnesandnoble.com/.
Bull, D. (2006), ‘What Not to do with Belbin’s Team Roles ‘[online]; available at: http://makingteamswork.blogspot.com.
Busines Balls website [online], available at: http:// www.businessballs.com/ johariwindowmodel.htm (Accessed: 10 April 2008).
B. Rogoff (1990), Apprenticeship in Thinking, Oxford University Press.
Careers Service (2008), ‘Latest Jobs & Careers Events’, Newcastle: Open Northumbria University Press, 04 February 2008.
Claudine Toffolon (2003),’Software Information Prototyping Evaluation. Electronic Journal of Informational systems Evaluation, 4 (2) [online], available at: http://www.ejise.com.
Childs, P. D., Ott, S. H., and Triantis, A. J. (1998), ‘Capital budgeting for interrelated projects: A real options approach’. Journal of Financial and Quantitative Analysis, 33 (3), pp. 305—334.
Chorafas, D.N. (1994), Chaos Theory in the Financial Markets, 2 edn., London: McGraw-Hill Professional.
Cortazar, G. and Casassus, J. (1998), ‘Optimal timing of a mine expansion: Implementing a real options model’. Quarterly Review of Economics and Finance (Special Issue), pp.755—769.
Cottrell, S. (1999), The Study Skills Handbook, 4 edn., Basingstoke: Macmillan
Cranton, P. (1994), ‘Self-directed and transformational instructional development source’, Journal of Higher Education, 65, pp. 724-726.
Crouhy, M., Galai, D., and Mark, R. (2001), ‘Prototype risk rating system’, Journal of Banking and Finance, 25, pp. 47—95.
Crozier, W. R.(1997), Individual Learners: Personality Differences in Education. 2 Florence, KY: Routledge.
C. West and N. Stein (1989), Investment appraisal. Reprint, CIMA (The Charteresd Institute of Management Accounts), 1997.
DeBello, T. C. (1990), ‘Comparison of eleven major learning models: Variable, appropriate populations, validity of instrumentation and the research behind them’, Reading and Writing Quarterly, 6 (3), pp. 203—222
Deloitte Company presentation (2006)’Effective assessment of transferable skills’ Avaliable at: www.ucc.ie/.
Denzil Watson and Antony Head (2001), Corporate Finance, Principles& Practice, 2 edn., Pearson education limited.
Dunn, R. (2000), ‘Capitalising on college students learning styles: Theory, practice, and research, in Griggs, S.A. (Ed.)’, Practical Approaches to Using Learning Styles in Higher Education, pp. 3-18, Westport, CT: Greenwood Publishing Group, Inc.
Dunn, R. and Dunn, K. (1999), The Complete Guide to the Learning Styles In-service System, 5 edn., Boston, MA: Allyn and Bacon
Edwards, R. (2000), ‘Lifelong learning, lifelong learning, lifelong learning: A recurrent education? In Field, J. and Leicester, M. (Eds.)’, Lifelong Learning, pp. 3—11, Florence, KY: Taylor & Francis.
Erdogmus, H. and Favaro, J. (2002), ‘Keep your options open: Extreme programming and the economics of flexibility’, In Marchesi, M., Succi, G., Wells, J.D., and Williams, L. (Eds.), Extreme Programming Perspectives, pp. 503—552, London: Addison Wesley.
Ernesto Lumbert (2006), ‘The role of financial manager’, Finance for Managerial Decision Making, 41(5), pp. 57—79.
Fama, E. F. (1965), ‘The Behaviour of Stock-Market Prices’, The Journal of Business, 38 (1), pp. 34-105.
Field, J. and Leicester, M. (2000), ‘Introduction: Lifelong learning or permanent schooling? In Field, J. and Leicester, M. (Eds.)’, Lifelong Learning, pp. 16—19, Florence, KY: Taylor & Francis.
Fish, D. and Twinn, S. (1997), Quality Clinical Supervision in the Health Care Professions: Principle Approaches to Practice, 3 edn., Oxford: Butterworth Heineman.
Fleming, N.D. (2001), Teaching and Learning Styles: VARK Strategies, 2 edn., New Zealand: Neil D. Fleming.
Frank A. Sortino, Stephen E., Satchell (2001), Managing downside risk in financial markets: theory, practice and implementation, Reed Education and professional Publishing LTD.
Furnham, A. (1992), ‘Personality and learning style: A study of three instruments’. Personality and Individual Differences, 13 (4), pp. 429-438.
Furnham, A., Steele, H., Pendleton, D., and Belbin, M. (1993), ‘A psychometric assessment of the Belbin Team-Role Self-Perception Inventory’. Journal of Occupational and Organisational Psychology, 66 (3), pp. 245-261.
Glantz, M. (2000), Scientific Financial Management: Advances in Financial Intelligence Capabilities for Corporate Valuation and Risk Assessment, 5 edn., Saranac Lake, NY: AMACOM.
Grant, R.M. (2003), ‘Strategic planning in a turbulent environment: Evidence from the oil majors’. Strategic Management Journal, (24), pp. 491—517.
Graham Mott (1982) Investment Appraisal for Managers. A guide to profit planning for managers. Pan Books LTD.Hunt Barnard Printing, Aylesbury, Bucks.
Guo-wen, H. and Young, W. (2007), ‘Chaos and complexity in the cumulative effect of financial innovation’. In Proceeding of the International Conference on Management Science and Engineering 2007, (p. 1635-1640), 20-22 August.
Helfert, E. (2001), Financial Analysis Tools and Techniques, 3 edn., Blacklick, OH: McGraw-Hill Professional.
Hennessy, J.H. (1986), Handbook of Long-term Financing, 2 edn., Englewood Cliffs, NJ: Prentice-Hall.
Hespos, R.F. and Strassmann, P.A. (1965), ‘Stochastic decision trees for the analysis of investment decisions’. Management Science, 11 (10), pp. B244—B259.
Hill, F. and Fee, F.(2002), ‘Fuelling the future: The prospects for Russian oil and gas’, Demokratizatsiya, 10 (4), pp. 462-487.
Hillier, F. S. (1963), The derivation of probabilistic information for the evaluation of risky investments, Management Science, 9 (3): 443—457.
Hoffman, E. (2001), Psychological Testing at Work: How to Use, Interpret, and Get the Most Out of the Newest Tests in Personality, Learning Style, Aptitudes, Interests, and More, 2 edn., Blacklick, OH: McGraw-Hill Education Group.
Honey, P. and Mumford, A. (1992), The Manual of Learning Styles, 3 edn., Maidenhead: Peter Honey.
Honey and Mumford’s Learning Styles (no data) [online]; available at: http://www.m1creativity.com.
http://jobprofiles.monster.com.
http://www.kaplanfinancial.co.uk.
http://www.toonloon.bizland.com.
Jackson, C. and Lawty-Jones, M. (1995), ‘Explaining the overlap between personality and learning style’. Personality and Individual Differences, 20 (3), pp. 293-300, Elsevier Science Ltd, 1996 [online]; available at: http://www2.psy.uq.edu.au.
Jasper, M. (2003), Beginning Reflective Practice: Foundations in Nursing and Health Care, 2 edn., Cheltenham: Nelson Thornes.
Johari Window (no data) [online]; available at: http://kevan.org.
Joril Maland (2002)’Asymmetric Information and Irreversible Investments: Competing Agents’[online]; available at: http:// www.realoptions.org.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Дзебих
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).