Інтернаціоналізація автомобільної промисловості в умовах зростання національних економік
Ключові слова:
Автомобільний сектор, інтернаціоналізація системи створення цінності, міжнародні стратегії, форми і моделі виходу на зарубіжні ринки, чинники інтернаціоналізаціїАнотація
У статті досліджено стратегії, моделі і форми інтернаціоналізації автомобільної промисловості в умовах розвитку інтеграційних процесів та зростання рівня відкритості національних економік. Автором визначено фактори та обґрунтовано критерії ефективної реалізації стратегій інтернаціоналізації автомобільних компаній США, Японії, ЄС та Китаю.Посилання
Freyssenet, M., and Y. Lung (2000) ‘Between globalisation and regionalisation: what is the future of the motor industry?’ in J. Humphrey, Y. Lecler and M. Salerno (eds) Global Strategies and Local Realities: the auto industry in emerging markets. – London: Macmillan.
Balcet, G., and A. Enrietti (2002) ‘The Impact of Focused Globalisation in the Italian Automotive Industry’, Journal of Interdisciplinary Economics, vol 13, 1-3: P. 97-133.
Doctor, M. The Interplay of States and Markets: the Role of Business-State Relations in Attracting Investment to the Automotive Industry in Brazil, Working Paper 40-2003, Centre for Brazilian Studies. Oxford, 2003.
Schmid, Stefan (2002): Markteintritts- und Marktbearbeitungsstrategien internationaler Unternehmen, in: WISU – Das Wirtschaftsstudium. Vol. 31, № 5. – 2002. – 669–676, 725.
Schmid, Stefan (2007, ed.): Strategien der Internationalisierung. Fallstudien und Fallbeispiele. 2nd revised and expanded edition, Oldenbourg, Munich –Vienna, 2007. – 3–34.
Schmid, S., Grosche, P. «Managing the International Value Chain in the Automotive Industry. Strategy, Structure, and Culture» / Ed. ZV | Mediengestaltung & Sprachdienstleistungen, Gьtersloh. – Gьtersloh: Bertelsmann Stiftung, 2008. – 160 p.
Schmid, Stefan/Hartmann, Swantje (2007): Renault und Nissan. Eine franzцsisch-japanische Partnerschaft ohne Probleme? In: Schmid, Stefan (2007, ed.): Strategien der Internationalisierung. Fallstudien und Fallbeispiele. 2nd revised and expanded edition. – Oldenbourg, Munich, Vienna, 2007, 341–361.
Kutschker, Michael/Schmid, Stefan (2008): Internationales Management. 6th revised and updated edition. – Oldenbourg, Munich, Vienna, 2008.
Lu Tong. Transnational Management Strategy of Chinese Enterprises. Economy and Management Press, 2003: 47–57
Стратегії економічного розвитку в умовах глобалізації: Монографія / За ред. д-ра екон. наук, проф. Д. Г. Лук’яненка. – К.: КНЕУ, 2001. – 538 с.
Miao Qing, Ge Baoshan «The Researches on Outward-oriented Internationalization Strategy of China Automotive Industry» // Proceedings of 2007 International Conference on Management Science & Engineering (14th) / Editor: Hua, L.. — Harbin, China: Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2007: 728— 732.
Портер, Майкл, Э. Конкуренция: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2005. – 608 с.
Porter, Michael E. (1986): Competition in Global Industries. A Conceptual Framework. In: Porter, Michael E. (1986, ed.): Competition in Global Industries. Harvard Business School Press. – Boston, 1986, 15–60.
Abele, Eberhard/Meyer, Tobias/Nдher, Ulrich/Strube, Gernot/Sykes, Richard (2008, eds.): Global Production. A Handbook for Strategy and Implementation. Springer, Berlin, Heidelberg, 2008, 34-101.
Huster, Jьrgen (2006): Vietnam senkt Zцlle und Steuern fьr Einfuhren von Personenkraftwagen. Bundesagentur fьr AuЯenwirtschaft, Cologne, 2006.
Automobile Sector Study: Mid Term Report // Trade SIA of the Association agreement under negotiation between the European Community and MERCOSUR, the University of Manchester, 2007, 167 p.
Cooney, S., Yacobucci B. D. U.S. Automotive Industry: Policy Overview and Recent History // CRS Report for Congress, (Order Code RL32883), Congressional Research Service , The Library of Congress, April 25, 2005, 106 p.
Лисицин В. Д., Лисенко О. І., Вовк Ю. С. Роль «ощадливого виробництва» в діяльності підприємства // Проблеми системного підходу в економіці: Електронне наукове фахове видання, 2009. — №1. http://nbuv.gov.ua.
The Economist Intelligence Unit / McKinsey & Co. (1999), «Succeeding in the next automotive century: a reprint of articles from the EIU Motor Business series», London.
Financial Times (2002), «Creating sustainable competitive advantage: the Toyota philosophy and its effects», Mastering Management Series [on line] (http://www.ftmastering.com/mmo/index07.htm) [5 September].
OESA (Original Equipment Suppliers Association) (2003), «OEM Supplier relations from the supplier perspective», Global Automotive Conference (Bowling Green, Kentucky, 8 April), Western Kentucky University
ECLAC (Economic Commission for Latin America and the Caribbean) (2003), Foreign Investment in Latin America and the Caribbean, (LC/G.2226-P), Santiago, Chile, May, 2004. United Nations publication, Sales No. E.04.II.G.54, 142 p.
Sturgeon, T., «Modular Production Networks: A New American Model of Industrial Organization», Industrial and Corporate Change, vol. 11, No. 3, February 2002.
Auto Business (2002), «OEM sourcing strategies» [on line],DRIWEFA (http://www.globalinsight.com/MultiClientStudy/ MultiClientStudyDetail159.htm) [24 October].
Tsuji, M. (2003), «The relationship between Toyota and its parts suppliers in the age of information and globalization: concentration vs. dispersion», Industrial Agglomeration: facts and lessons for developing countries, M. Kagami and M. Tsuji (eds.), Tokio, Institute of Developing Countries (IDE)/Japan External Trade Organization (JETRO).
Gritton, P. (2003), «Toyota: surviving and thriving through supplier partnerships», Global Automotive Conference (Bowling Green, Kentucky, 8 April), Western Kentucky University.
Just-auto.com (2004), «USA: revised Ford deals clobber Visteon in fourth quarter - report», 23 January.
Just-auto.com (2004), «Japan: Denso hikes profit forecast», 3 February.
Tang R., The Rise of China’s Auto Industry and Its Impact on the U.S. Motor Vehicle Industry, Congressional Research Service (7-5700), R40924, November 16, 2009. — 29 p.
Miao Qing, Ge Baoshan «Research on International Entrepreneurship Strategy Model of Automotive Enterprises» // 2008 International Conference on Management Science & Engineering 15th Annual Conference Proceedings / Editors: LAN Hua, YANG Yu-hong. — Long Beach, USA: IEEE Technology Management Council, 2008: 883 - 887.
Economist Intelligence Unit, «Industry Report: Automotive July 2009»; and Geely corporate website // www.geely.com. 32. Webb, Alysha. China’s Chery Plans Europe Exports. Automotive News, Jan. 24 2005: 221-232
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Ладуба
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).