Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі
Ключові слова:
Міжнародна маркетингова стратегія, турбулентність глобального середовища, світовий ринок товарів промислового призначення, світовий ринок товарів споживчого призначення, світовий ринок послугАнотація
Досліджено маркетингові стратегії міжнародних компаній в умовах турбулентності глобального середовища та запропоновано їх типізацію за критерієм успішності для компаній, що працюють на міжнародних ринках промислових та споживчих товарів, а також послуг.Посилання
Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия — М.: Инфра-М, 1999. — 804 с.
Власти США подали в суд на American Express / Электронное издание Росбалт Бизнес [Режим доступу]: http://www.rosbalt.ru/ business/2010/10/05/777829.html
BMW представляет новый премиальный суббренд — BMWi / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.autoconsulting.com.ua/ article.php?sid=19185
Возврат к истокам. Новая конкурентная модель на рынках FMCG/CPG. Электронное издание AppletonMayer [Режим доступу]: http://www. appletonmayer.com/data/analytics/2010/1205/
Гладченко А. Маркетинговые войны на рынке кредитных карт / Электронное издание Biztimes [Режим доступу]: http://biztimes.ru/ index.pxp?artid=937
Електронне видання РБК Україна. Ф. Котлер: «Сегодня важнее предвидеть, нежели реагировать на уже случившиеся события». — Режим доступу: http://www.rbc.ua/ukr/interview/show/f_kotler_segodnya_vazhnee_predvidet_nezheli_reagirovat_na_uzhe_sluchivshiesya_s ?ya_vazhnee_predvidet_nezheli_reagirovat_na_uzhe_sluchivshiesya_sobyti ya__1253527596/
Искусство современного ретро. Интервью с шеф-дизайнером BMW / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.gazeta.ru/ auto.shtml
Китайский акцент банковского брендинга / Электронное издание Prostobankir [Режим доступу]: http://www.prostobankir.com.ua/ marketing_reklama_pr/
Колкунова К. Антикризисный кофе от Starbucks / Електронное издание Эксперт on-line/[Режим доступу]: http://expert.ru/ dossier/companies/140370/
Котлер Ф. Хаотика: управління та маркетинг в епоху турбулентності / Ф. Котлер, Дж.А. Касліоне. — К.: Хімджест, ПЛАСКЕ. — 2009. — 208 с.
Ламбен Ж-Ж. Стратегический маркетинг Европейская перспектива/ Пер. с франц. — СПб.: Наука, 1996. — 589 с.
Маркетинговая стратегия Apple и других крупнейших компаний / Электронное издание Newapples.ru / [Режим доступу]: http://newapples.ru/2011/03/17analytics
Неистовый Santander. Электронное издание Ведомости. [Режим доступу]: http://www.vedomosti. neistovyj_santaner ru/newspaper/article/245531/
Офіційний сайт Audi Россия / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.audi.ru/ru/brand/ru
Офіційний сайт Procter&Gamble Україна / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.pg.com.ua/site_map.htm
Офіційний сайт Unilever Україна / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.unilever.ua/aboutus/introductiontounilever/default.aspx
Портер М. Конкуренция. –М.: Вильямс, 2003. — 496 с.
Сайт офіційного ділера Hyundai в Україні / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.paritet-hyundai.com.ua/
ТОП-10 мирового рейтинга автопроизводителей [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.autoexpert.in.ua/ru/summaryforecast/top-10-autoproduction-2010-06.html
Toyota відкликає сім мільйонів авто. / Електронний ресурс I Press. [Режим доступу]: http://ipress.ua/news/ toyota_vidklykaie_ sim_milyoniv_avto_9372.html
У Hyundai самый большой рост стоимости бренда в 2010 году среди автопроизводителей / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://
Феномен Pop-Up-Store / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.looratme.ru
Форматы современной торговли / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.casual-info.ru
Automotive landscape 2025: Opportunities and challenges ahead. — Roland Berger Strategy Consultants official website./ Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/ want
Costomer-centric retailing — Now you know what your customer really / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.rolandBerger.com
Customer Marketing Assignment: Aldi Supermarkets. / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.slideshare.net
Doole I. and Lowe R. International Marketing Strategy — Analysis, Development and Implementation. — Thomson Learning, 2001.
Economic crisis in the car industry. Roland Berger Strategy Consultants official website / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/
Harley-Davidson moves to unconventional marketing plan / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.bizjournals.com
HSBS official website. Електронне видання. [Режим доступу]: http://www.hsbc.com/1/2/
ICBC official website. Електронне видання. [Режим доступу]: доступу]: http://www.icbc-ltd.com/ICBCLtd/en
Interbrand’s Best Global Brands 2010. Електронний ресурс — [Режим http://www.interbrand.com/en/best-globalbrands/Best-Global-Brands-2010.aspx
Jacob Lepley. Amazon Marketing Strategy. / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.studymode.com
Joachim Schmidt Mercedes — Benz Cars Sales and Marketing Strategy / Електронний ресурс — [Режим доступу]: http: //www.daimler.com/Projects/c2c/channel/documents/2141486/pdf
Keegan W.J. Global Marketing Management. — Prentice Hall, 2002.
KFS marketing strategies / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://ru.scribd.com
Millward Brown Optimor’s 2010 BrandZ TOP 100 Most Valuable Global Brands Ranking / / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.millwardbrown.com/Home.aspx
Millward Brown Optimor’s 2010 BrandZ TOP 100 Most Valuable Global Brands Ranking / / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.millwardbrown.com/Home.aspx
Nokia
Our history. Офіційний сайт Unilever Global Company / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.unilever.com/ aboutus/ourhistory/ introductiontounilever/default.aspx
Peter Cooper, Simon Patterson. Money can't buy me love [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.marketingsociety.org.uk/non-member/knowledge-zone/Pages/money-can%27t-buyme-love.aspx
Porsche Cayenne S Hybrid — свободное плавание / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://ecoconceptcars.ru/2010
Porsche Marketing Strategy Plan / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.docstoc.com Growth
Rafael Grillo. Ford: A Sound Marketing Strategy to Deliver LongTerm / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://seeringalpha.com/article
Red Bull, Ferrari, Branding and Rase Strategy / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://F1us.co/2010/item/26960/5
Roland Berger Strategy Consultants official website. — The world economy and the success of the German economic model. [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/
Samsung CIS 2011: репортаж с «умного» форума / Електронний ресурс. http://zoom.cnews.ru/publication/
The Top 20 Most Valuable Global Retail Brands 2010 Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.wpp.com/wpp/marketing/consumerinsights/top-20-brands-2010.htm
The Top Global Retail Trends, August 2010 Электронное издание AppletonMayer [Режим доступу]: http://www. Appletonmayer.com/ data/research/2010/0812/
Visa official website. Електронний ресурс. [Режим доступу]: http://corporate.visa.com/about-visa/
Volkswagen намерен инвестировать 10,6 млрд. евро в Китай / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.salamnews.org/ru/ news/read/38726/volkswagen-nameren-investirovat-106-mlrd-evro-vkitay/
What changed in 2010?..What’s next in 2011? Електронний ресурс. Roland Berger Strategy Consultants official website. [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Циганкова Тетяна, Євдоченко Олена, Шелестович Наталя
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).