Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі

Автор(и)

  • Тетяна Циганкова доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної торгівлі, директор Центру розвитку міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський націона- льний економічний університет імені Вадима Гетьмана»., Україна
  • Олена Євдоченко Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».,
  • Наталя Шелестович Магістр з міжнародної економіки програми «Міжнародна торгівля» ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»,

Ключові слова:

Міжнародна маркетингова стратегія, турбулентність глобального середовища, світовий ринок товарів промислового призначення, світовий ринок товарів споживчого призначення, світовий ринок послуг

Анотація

Досліджено маркетингові стратегії міжнародних компаній в умовах турбулентності глобального середовища та запропоновано їх типізацію за критерієм успішності для компаній, що працюють на міжнародних ринках промислових та споживчих товарів, а також послуг.

Біографії авторів

Тетяна Циганкова, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної торгівлі, директор Центру розвитку міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський націона- льний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

Тетяна Михайлівна Циганкова – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної торгівлі, директор Центру розвитку міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана».

Олена Євдоченко, Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

Євдоченко Олена Олександрівна — кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

Наталя Шелестович, Магістр з міжнародної економіки програми «Міжнародна торгівля» ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Шелестович Наталія Сергіївна — магістр з міжнародної економіки програми «Міжнародна торгівля» ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», магістрантка Університету м. Манхайм (Німеччина), програми «Mancheim Master in Management».

Посилання

Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия — М.: Инфра-М, 1999. — 804 с.

Власти США подали в суд на American Express / Электронное издание Росбалт Бизнес [Режим доступу]: http://www.rosbalt.ru/ business/2010/10/05/777829.html

BMW представляет новый премиальный суббренд — BMWi / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.autoconsulting.com.ua/ article.php?sid=19185

Возврат к истокам. Новая конкурентная модель на рынках FMCG/CPG. Электронное издание AppletonMayer [Режим доступу]: http://www. appletonmayer.com/data/analytics/2010/1205/

Гладченко А. Маркетинговые войны на рынке кредитных карт / Электронное издание Biztimes [Режим доступу]: http://biztimes.ru/ index.pxp?artid=937

Електронне видання РБК Україна. Ф. Котлер: «Сегодня важнее предвидеть, нежели реагировать на уже случившиеся события». — Режим доступу: http://www.rbc.ua/ukr/interview/show/f_kotler_segodnya_vazhnee_predvidet_nezheli_reagirovat_na_uzhe_sluchivshiesya_s ?ya_vazhnee_predvidet_nezheli_reagirovat_na_uzhe_sluchivshiesya_sobyti ya__1253527596/

Искусство современного ретро. Интервью с шеф-дизайнером BMW / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.gazeta.ru/ auto.shtml

Китайский акцент банковского брендинга / Электронное издание Prostobankir [Режим доступу]: http://www.prostobankir.com.ua/ marketing_reklama_pr/

Колкунова К. Антикризисный кофе от Starbucks / Електронное издание Эксперт on-line/[Режим доступу]: http://expert.ru/ dossier/companies/140370/

Котлер Ф. Хаотика: управління та маркетинг в епоху турбулентності / Ф. Котлер, Дж.А. Касліоне. — К.: Хімджест, ПЛАСКЕ. — 2009. — 208 с.

Ламбен Ж-Ж. Стратегический маркетинг Европейская перспектива/ Пер. с франц. — СПб.: Наука, 1996. — 589 с.

Маркетинговая стратегия Apple и других крупнейших компаний / Электронное издание Newapples.ru / [Режим доступу]: http://newapples.ru/2011/03/17analytics

Неистовый Santander. Электронное издание Ведомости. [Режим доступу]: http://www.vedomosti. neistovyj_santaner ru/newspaper/article/245531/

Офіційний сайт Audi Россия / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.audi.ru/ru/brand/ru

Офіційний сайт Procter&Gamble Україна / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.pg.com.ua/site_map.htm

Офіційний сайт Unilever Україна / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.unilever.ua/aboutus/introductiontounilever/default.aspx

Портер М. Конкуренция. –М.: Вильямс, 2003. — 496 с.

Сайт офіційного ділера Hyundai в Україні / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.paritet-hyundai.com.ua/

ТОП-10 мирового рейтинга автопроизводителей [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.autoexpert.in.ua/ru/summaryforecast/top-10-autoproduction-2010-06.html

Toyota відкликає сім мільйонів авто. / Електронний ресурс I Press. [Режим доступу]: http://ipress.ua/news/ toyota_vidklykaie_ sim_milyoniv_avto_9372.html

У Hyundai самый большой рост стоимости бренда в 2010 году среди автопроизводителей / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://

Феномен Pop-Up-Store / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.looratme.ru

Форматы современной торговли / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.casual-info.ru

Automotive landscape 2025: Opportunities and challenges ahead. — Roland Berger Strategy Consultants official website./ Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/ want

Costomer-centric retailing — Now you know what your customer really / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.rolandBerger.com

Customer Marketing Assignment: Aldi Supermarkets. / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.slideshare.net

Doole I. and Lowe R. International Marketing Strategy — Analysis, Development and Implementation. — Thomson Learning, 2001.

Economic crisis in the car industry. Roland Berger Strategy Consultants official website / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/

Harley-Davidson moves to unconventional marketing plan / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.bizjournals.com

HSBS official website. Електронне видання. [Режим доступу]: http://www.hsbc.com/1/2/

ICBC official website. Електронне видання. [Режим доступу]: доступу]: http://www.icbc-ltd.com/ICBCLtd/en

Interbrand’s Best Global Brands 2010. Електронний ресурс — [Режим http://www.interbrand.com/en/best-globalbrands/Best-Global-Brands-2010.aspx

Jacob Lepley. Amazon Marketing Strategy. / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.studymode.com

Joachim Schmidt Mercedes — Benz Cars Sales and Marketing Strategy / Електронний ресурс — [Режим доступу]: http: //www.daimler.com/Projects/c2c/channel/documents/2141486/pdf

Keegan W.J. Global Marketing Management. — Prentice Hall, 2002.

KFS marketing strategies / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://ru.scribd.com

Millward Brown Optimor’s 2010 BrandZ TOP 100 Most Valuable Global Brands Ranking / / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.millwardbrown.com/Home.aspx

Millward Brown Optimor’s 2010 BrandZ TOP 100 Most Valuable Global Brands Ranking / / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.millwardbrown.com/Home.aspx

Nokia

Our history. Офіційний сайт Unilever Global Company / Електронний ресурс [Режим доступу]: http:www.unilever.com/ aboutus/ourhistory/ introductiontounilever/default.aspx

Peter Cooper, Simon Patterson. Money can't buy me love [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.marketingsociety.org.uk/non-member/knowledge-zone/Pages/money-can%27t-buyme-love.aspx

Porsche Cayenne S Hybrid — свободное плавание / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://ecoconceptcars.ru/2010

Porsche Marketing Strategy Plan / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.docstoc.com Growth

Rafael Grillo. Ford: A Sound Marketing Strategy to Deliver LongTerm / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://seeringalpha.com/article

Red Bull, Ferrari, Branding and Rase Strategy / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://F1us.co/2010/item/26960/5

Roland Berger Strategy Consultants official website. — The world economy and the success of the German economic model. [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/

Samsung CIS 2011: репортаж с «умного» форума / Електронний ресурс. http://zoom.cnews.ru/publication/

The Top 20 Most Valuable Global Retail Brands 2010 Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.wpp.com/wpp/marketing/consumerinsights/top-20-brands-2010.htm

The Top Global Retail Trends, August 2010 Электронное издание AppletonMayer [Режим доступу]: http://www. Appletonmayer.com/ data/research/2010/0812/

Visa official website. Електронний ресурс. [Режим доступу]: http://corporate.visa.com/about-visa/

Volkswagen намерен инвестировать 10,6 млрд. евро в Китай / Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.salamnews.org/ru/ news/read/38726/volkswagen-nameren-investirovat-106-mlrd-evro-vkitay/

What changed in 2010?..What’s next in 2011? Електронний ресурс. Roland Berger Strategy Consultants official website. [Режим доступу]: http://www.rolandberger.com/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті