Корпоративні стратегії глобального інвестиційного бізнесу

Автор(и)

  • Тетяна Фролова Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародних фінансів ДВНЗ “Київський національний економічний університет"., Україна

Ключові слова:

Стратегії, стратегічний менеджмент, стратегії корпорацій, корпоративні стратегії, стратегії бізнес-одиниць

Анотація

У статті розглянуто актуальні проблеми розробки корпоративних стратегій компаній. Запропоновано класифікацію стратегій корпорацій з визначенням способів реалізації корпоративної стратегії. Проаналізовано сучасні світові тенденції розробки глобальних корпоративних стратегій, які реалізуються переважно шляхом злиттів і поглинань.

Біографія автора

Тетяна Фролова, Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародних фінансів ДВНЗ “Київський національний економічний університет".

Фролова Тетяна Олександрівна — кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародних фінансів ДВНЗ “Київський національний економічний університет".У статті розглянуто актуальні проблеми розробки корпоративних стратегій компаній. Запропоновано класифікацію стратегій корпорацій з визначенням способів реалізації корпоративної стратегії. Проаналізовано сучасні світові тенденції розробки глобальних корпоративних стратегій, які реалізуються переважно шляхом злиттів і поглинань

Посилання

Герасимчук В. Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2000. — 360 с.

Довгань Л.Є., Каракай Ю. В. Стратегічне управління: Навч. посібник. — К.: Видавництво “Центр учбової літератури”, 2009. — 440 с.

Жаліло Я. Теорія і практика формування ефективної економічної стратегії держави : монографія / Я. Жаліло. — К., 2009, НІСД. — 336 с.

Кальченко Т. В. Імперативи системної взаємодії у формуванні глобальної економіки. — Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня д.е.н. за спеціальністю 08.00.02 — Світове господарство і міжнародні економічні відносини. — Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. — Київ, 2007. — 32 с. — С. 19.

Кодекс Бусидо. Хагакурэ. Сокрытое в листве. — М.: Эксмо, 2003. — 432 с.

Коллис Дэвид Дж., Монтгомери Синтия А. Корпоративная стратегия: ресурсный подход: Пер. с англ. / [Пер. с англ.: Ю. Кострубов] — М.: ЗАО “Олимп-Бизнес”, 2007 — 400 с.

Корпоративні структури в національній інноваційній системі України [Текст] / [Л. І. Федулова та ін.]; за ред. Л. І. Федулової ; Ін-т екон. та прогнозування НАН України. — К. : Вид-во УкрІНТЕІ, 2007. — 811 с.

Кох Р. Стратегия: как создавать и использовать эффективную стратегию [пер. сангл. / Р. Кох. — СПб. : Питер, 2004. — 2-е изд. — 320 с.

Куликов Л. М. Основы социологии и политологии: Учебное пособие. — М.: Финансы и статистика, 1999. — 336 с. — С. 211.

Люкшинов А. Н. Стратегический менеджмент: Учебное пособие для вузов. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. — 375 с. — С. 12.

Македон В.В. Стратегії формування інтегрованих структур міжнародних корпорацій у результаті злиття і поглинання/Електронний ресурс [Режим доступу]: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vamsu_econ/2011_1/Makedon.htm.

Маленков Ю.А. О классификациях стратегий компаний// “Эмитент. Существенные факты, события, действия. N42(173) 2006” Електронний ресурс - [Режим доступу]: http://www.cfin.ru/management/ strategy/concepts/classification.shtml.

Мескон М. X., Альберт М. Основы менеджмента: Пер с англ. — М: Дело, 1993. — 702 с. — С. 257. 14. Новая корпоративная стратегия [Teкст]: пер. с англ / И. Ансофф. — СПб.: Питер Ком, 1999. — 416 с. — (Теория и практика менеджмента).

Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів [Текст] / М. Портер; Пер. з англ. А. Олійник і Р. Сільський. — К.: Основи, 1997. — 390 с.

Саєнко М. Г. Стратегія підприємства: Підручник. — Тернопіль: Економічна думка, 2006. — 390 с. — С. 132.

Стеченко Д. М, Жигалкевич Ж. М., Тимошенко Н. Ю. Аспекти формування структури корпоративної стратегії/ Електронний ресурс: Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/PSPE/2011_3/ Stechenko_311.htm.

Стратегический менеджмент. Под ред. Петрова А. Н. — СПб.: Питер, 2005. — 496 с. — С. 252—253.

Сунь-Цзы. Трактат о военном искусстве. — М.: ООО “Издательство АСТ”, 2002. — 558 с.

Сычев В., Кокшаров А. Время сливаться / В. Сычев, А. Кокшаров //Журнал “Эксперт”. — 2004. — 10 февраля. Електронний ресурс: режим доступу: www.expert.ru.

Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов / Пер. с англ. под ред. Л. Г.Зайцева, М. И. Соколовой. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. — 576 с.

Andree Kronimus and Alexander Roos /M&A Back to the new reality/A survey of companies merger and acquisitions plans for 2011.

Cartright R. Strategies for Hypergrowth. Capstone Publishing,?xford, 2002.

Сhandler, A. D., Jr. Strategy and Structure: Chapters in the History of the Industrial Enterprise, 1962. — 455 с.

Frederick W. Gluck, Stephen P. Kaufman,and A. Steven Walleck The evolution of strategic management http://www.mckinseyquarterly.com/

International investment limps into 2011/ OECD investment.

OECD calculations using data from Dealogic.

OECD international direct investment database.

Richard Lynch Corporate strategy, Pitman Publishing, 1997.

Rue L.W., Holland P.G. Strategic Management: Concepts and Experiences. 2d ed. N.Y Mac Graw Hill. 1989.

Електронний ресурс: Режим доступу: http://www.economist.com/node/17851583?story_id=17851583&CFID=168483589&CFTO KEN=82327000. 32. Waiting for a wave. A flurry of deals makes bankers salivate/ the Economist: New York. — Aug 26th 2010.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті