Перспективи трансформації сучасної моделі світового фармацевтичного ринку

Автор(и)

  • Юрій Солодковський Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». З 2013 р. - декан факультету Міжнародної економіки і менеджменту., Україна
  • Ольга Довженко магістр міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».,

Ключові слова:

Світовий фармацевтичний ринок, фармацевтична галузь, фармацевтичні компанії, лікарські препарати, ліки-генерики, ліки-блокбастери, Е7, блокбастер-бізнес-модель

Анотація

У даній статті ґрунтовно проаналізовано сучасний стан світового фармацевтичного ринку, визначено ключові фактори його розвитку та окреслені перспективні напрями трансформації діючої бізнес-моделі компаній-лідерів. Досліджено прогностичні дані щодо розвитку ринку до 2015 року. Виявлено глобальні, ринкові, технологічні та організаційні чинники трансформації сучасної моделі світового фармацевтичного ринку.

Біографії авторів

Юрій Солодковський, Кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». З 2013 р. - декан факультету Міжнародної економіки і менеджменту.

Солодковський Юрій Мечиславович — кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». З 2013 р. - декан факультету Міжнародної економіки і менеджменту. Сфера наукових інтересів — міжнародна торгівля послугами. 

Ольга Довженко, магістр міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

Довженко Ольга — магістр міжнародної торгівлі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Сфера професійних інтересів — креативна економіка

Посилання

Богатирьова Є. В. Історія фармації України / Є. В. Богатирьова, Ю. П. Сніжанко, В. П. Черних та ін. — Х., 1999. — 322 с.

Глумсков В. Мировой фармацевтический рынок: состояние и тенденции // Експерт — 2007. — № 20. — С. 10—32.

Голубков Е. П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. — М., 1999. — 656 с

Громовик Б, Гасюк Г., Левицька О. Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади. — Віцнниця: Нова книга, 2004. — 464 с.

Дихтярева Н. М. Менеджмент и маркетинг в фармации / Дихтярева Н. М. Ч. ІІ. Маркетинг в фармации. — Х., 2008. — 406 с.

Мнушко З. М. Менеджмент та марке-тинг у фармації: Ч.ІІ. Менеджмент у фармації: Підручник для студентів вузів. — 2-е вид.-/ З.М.Мнушко, Н.М.Дихтярьова; під ред. З.М.Мнушко. — Х.: Вид-во НФаУ «Золоті сторінки», 2009. — 448

Посилкіна О. В., Сагайдак Р. В., Громовік Б. П. Фармацевтична логістика: Монографія / М-во охорони здоров’я України; Нац. фармац. університет. — Х.: Вид-во НФаУ, 2004. — 437 с.

Chapell S. C. Principles of Pharmaceutical Marketing / S. C. Chapell, M. Smith. — Binghampton,2010. — P. 115

Лідери та аутсайдери світового фармринку [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.aptekagal.com.ua/show_article.php?year =2011&month=3&num=12

Мировой фармрынок к 2020 г. удвоится и достигнет 1,3 трлн дол. США Електронний ресурс]. Режим доступу: http://optica.in.ua/ se/news/index.php?action=show&nid=4169

Новая структура мирового фармацевтического рынка [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.provisor.com.ua/archive/ 2009/N15/nsmfr_159.php

Новий світовий порядок на фармацевтичному ринку [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.apteka.ua/article/16320

Світовий фармацевтичний ринок: стан та тенденції [Електронний ресурс]. Режим доступу: http// www.newchemistry.ru/letter.php?n_id =7812&cat_id=10&page_id=2

Fulfilling the Promise of China [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.pharmafocusasia.com/strategy/promise_of_china.htm

Global Pharmaceutical Market Size & Growth by Region, 2010 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.imshealth.com/portal/site/imshealth/menuitem.a4 6c6d4df3db4b3d88f611019418c22a/?vgnextoid=e599410b6c718210VgnVC M100000ed152ca2RCRD&cpsextcurrchannel=1

Nigel MacLennan «Brand Planning for the Pharmaceutical Industry» — Р.: Gover House, 2004

Pharma 2020: Supplying the future by PriceWaterhouse Coopers [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.pwc.com/en_GX/gx/ pharma-life-sciences/pharma-2020/pharma-2020-supplying-the-future.jhtml

Pharma 2020: The Vision — Which Path Will You Take? by PriceWaterhouse Coopers [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.pwc.com/gx/en/pharma-life-sciences/pharma2020/pharma-2020-vision-path.jhtml

Pharma’s new world order [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.rsc.org/chemistryworld/News/2009/June/05060902.asp

TOP-50-Pharmaceutical-companies-Pharm-Exec The Pharm Exec [Електронний ресурс]. Режим доступу: http:/www.scribd.com/doc/ 21016515/

World pharmaceutical market 2010 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.publicagenda.org/chats/world-pharmaceuticalmarket

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті