Перспективи трансформації сучасної моделі світового фармацевтичного ринку
Ключові слова:
Світовий фармацевтичний ринок, фармацевтична галузь, фармацевтичні компанії, лікарські препарати, ліки-генерики, ліки-блокбастери, Е7, блокбастер-бізнес-модельАнотація
У даній статті ґрунтовно проаналізовано сучасний стан світового фармацевтичного ринку, визначено ключові фактори його розвитку та окреслені перспективні напрями трансформації діючої бізнес-моделі компаній-лідерів. Досліджено прогностичні дані щодо розвитку ринку до 2015 року. Виявлено глобальні, ринкові, технологічні та організаційні чинники трансформації сучасної моделі світового фармацевтичного ринку.Посилання
Богатирьова Є. В. Історія фармації України / Є. В. Богатирьова, Ю. П. Сніжанко, В. П. Черних та ін. — Х., 1999. — 322 с.
Глумсков В. Мировой фармацевтический рынок: состояние и тенденции // Експерт — 2007. — № 20. — С. 10—32.
Голубков Е. П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. — М., 1999. — 656 с
Громовик Б, Гасюк Г., Левицька О. Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади. — Віцнниця: Нова книга, 2004. — 464 с.
Дихтярева Н. М. Менеджмент и маркетинг в фармации / Дихтярева Н. М. Ч. ІІ. Маркетинг в фармации. — Х., 2008. — 406 с.
Мнушко З. М. Менеджмент та марке-тинг у фармації: Ч.ІІ. Менеджмент у фармації: Підручник для студентів вузів. — 2-е вид.-/ З.М.Мнушко, Н.М.Дихтярьова; під ред. З.М.Мнушко. — Х.: Вид-во НФаУ «Золоті сторінки», 2009. — 448
Посилкіна О. В., Сагайдак Р. В., Громовік Б. П. Фармацевтична логістика: Монографія / М-во охорони здоров’я України; Нац. фармац. університет. — Х.: Вид-во НФаУ, 2004. — 437 с.
Chapell S. C. Principles of Pharmaceutical Marketing / S. C. Chapell, M. Smith. — Binghampton,2010. — P. 115
Лідери та аутсайдери світового фармринку [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.aptekagal.com.ua/show_article.php?year =2011&month=3&num=12
Мировой фармрынок к 2020 г. удвоится и достигнет 1,3 трлн дол. США Електронний ресурс]. Режим доступу: http://optica.in.ua/ se/news/index.php?action=show&nid=4169
Новая структура мирового фармацевтического рынка [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.provisor.com.ua/archive/ 2009/N15/nsmfr_159.php
Новий світовий порядок на фармацевтичному ринку [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.apteka.ua/article/16320
Світовий фармацевтичний ринок: стан та тенденції [Електронний ресурс]. Режим доступу: http// www.newchemistry.ru/letter.php?n_id =7812&cat_id=10&page_id=2
Fulfilling the Promise of China [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.pharmafocusasia.com/strategy/promise_of_china.htm
Global Pharmaceutical Market Size & Growth by Region, 2010 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.imshealth.com/portal/site/imshealth/menuitem.a4 6c6d4df3db4b3d88f611019418c22a/?vgnextoid=e599410b6c718210VgnVC M100000ed152ca2RCRD&cpsextcurrchannel=1
Nigel MacLennan «Brand Planning for the Pharmaceutical Industry» — Р.: Gover House, 2004
Pharma 2020: Supplying the future by PriceWaterhouse Coopers [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.pwc.com/en_GX/gx/ pharma-life-sciences/pharma-2020/pharma-2020-supplying-the-future.jhtml
Pharma 2020: The Vision — Which Path Will You Take? by PriceWaterhouse Coopers [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.pwc.com/gx/en/pharma-life-sciences/pharma2020/pharma-2020-vision-path.jhtml
Pharma’s new world order [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.rsc.org/chemistryworld/News/2009/June/05060902.asp
TOP-50-Pharmaceutical-companies-Pharm-Exec The Pharm Exec [Електронний ресурс]. Режим доступу: http:/www.scribd.com/doc/ 21016515/
World pharmaceutical market 2010 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.publicagenda.org/chats/world-pharmaceuticalmarket
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Юрій Солодковський, Ольга Довженко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).