Ідентифікація креативних інвестицій в глобальній економіці
Ключові слова:
глобальна економіка, креативність, креативна діяльність, креативна компанія, креативний бізнес, креативна індустрія, креативна економіка, креативний менеджмент, креативна інвестиція.Анотація
Статтю присвячено процесу креативізації економічного розвитку в умовах трансформації форм і методів глобальної конкуренції. Розкрито сутність креативних індустрій у контексті їхньої методологічної та практичної ідентифікації. Визначено риси креати- вного менеджменту, окреслено контури його розвитку через аналіз цільової та компетентнісної орієнтації відповідних спеціалізованих МВА-програм університетів країн — інноваційних лідерів. Запропоновано модель креативного менеджменту міжнародної компанії. Створено модель креативного менеджменту міжнародної компанії. Сформовано методологічний формат ідентифікації креативних інвестицій, надано їх авторське трактування. Обґрунтовано необхідність і діяльність оновлення ознак класифікації інвестицій за їх джерелами, видами, формами, цільовою орієнтацією та інноваційною природою за умов становлення креативної економіки і менеджментуПосилання
Alan, Iny. "How Does Creativity Really Work?" 2014. https://www.bcgperspectives.com/
Chul', O. M. "The formation of the creative economy as a new phenomenon economics." Economic Forum 1 (2012). http://www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/ekfor/2012_1/4.pdf.
Creative economy report "Creative economy: a feasible development opinion" UNCTAD, 2010. http://unctad.org/es/Cocs/ditctad20103_en.pdf
Doroshenko, O.S. "The formation of creative sector of the global economy" Thesis. Dis. on competition sciences. the degree of Candidate of Economic ... Sciences specials. 08.00.02 – World Economy and International Economic Relations. K.: KNEU, 2014: 9-10.
Elias, G. Carayannis Encyclopedia of Creativity, Invention, Innovation and Entrepreneurship. New Yokr: Springer (2013): 317-319.
Florida, R. The Rise of the Creative Class. And How It's Transforming Work, Leisure and Everyday Life. Basic Books, 2002.
Galahova, T.O. "The creative component in the management of international companies." Thesis. Dis. on competition sciences. the degree of Candidate of Economic ... Sciences specials. 08.00.02 – World Economy and International Economic Relations. K.: KNEU, 2015.
Hawkins, J. The Creative Economy: How People Make Money from Ideas. London: Penguin Books, 2001.
Hesmondhalgh, David. The Cultural Industries. London: Sage Publications, 2002. 10. Il'nyts'kyy, D.O. Global competition in the scientific and educational space: Monograph. K.: KNEU, 2016.
Jordan, Ayan. "Creativity on Demand". 2012 http://www.managementconsultingnews.com/ interview-jordan-ayan/
Kalinichenko, Yu.B., and Ya.I. Smirnova. "Creativity as the basis of management." Marketing and Innovation Management, 2nd ser., 4 (2011): 186-91.
Kloudova, Y. "The impact of the creative economy in the economically backward regions." Journal of the New Economic Association 5 (2010): 110-25.
Kuk, Pyter. Creative makes money. Minsk: GrevtsovPablisher, 2007. Translated from English S.S. Hurynovich.
Kurylyak, V. Ye., M. A. Zhyvko, and B. V. Litovchenko. "Creative industries as a new paradigm of post-industrial civilization." Bulletin of the Academy of Customs Service of Ukraine. Avg. : Economy 2 (2013): 92-98.
Kuz'min, O.I., and D.K. Zinkevych. "Characteristics and place creative management in the management of engineering companies." Scientific Herald NLTU Ukraine 19, no. 10 (2009): 159-67.
Kyryzyuk, S.V. "International and domestic trends of the creative economy." Scientific Bulletin of Kherson State University. Series Economics 6, no. 1 (2014): 68-72.
Lukianenko, O. Innovative global competitiveness factors: monograph. K.: KNEU, 2015.
Mumford, M., and S. Gustafson. "Creativity syndrome: integration, application and innovation" Psychological Bulletin 103 (1988): 27–43.
O'Connor, J. The Cultural and Creative Industries: a Critical History. Economiaz (2011): 24-47
Pavlenko, A. F., L.L. Antonyuk and N. V. Vasilkova. The research universities: international experience and prospects in Ukraine: monograph. Edited by Pavlenko A. F., Antonyuk L. L. К.: KNEU, Institute of Higher Education, 2014.
Prodius, O.I. "Creative management as a key to effective management of modern." Economy: Realities time 3-4, no. 4-5 (2012): 67-72.
Stolyarchuk, Ya. M. . Global asymmetry of economic development: monograph. K.: KNEU, 2009.
Svydruk, I. I. Creative Management. Tutorial. K.: Center of educational literature, 2012.
The Creative industries mapping document. DCMS, 2001. www.gov.uk/ government/publications/creative-industries-mapping-documents-2001
Tkachenko, L. I. "Creativity and creativity: a modern content." Education and development of gifted person 9 (2014): 32-35.
Vahovich, I.V., and O.M. Chul. "Forming strategic guidelines creative regional development based on cluster analysis." Business Inform 9 (2014): 57-65.
Vasilenko, V. A. "The essence and significance of creative management." Scientific notes of Taurida natsіonalnogo unіversiteta named after V.I. Vernadsky 23(62), no. 3 (2010): 64-71.
Xu, F., and T. Rikards. "Creative Management: A Predicted Development from Research into Creativity and Management". Creativity and Innovation Management 3 (2007): 216-228.
Yastrems'ka, O. M., and O. I. Bardadym. Motivation creativity of innovators: monograph. Kharkiv: Publishing House KhNEU, 2013.
Zelentsova, E.V., and N.V. Hladkykh. Creative industries: theory and practice. M .: Publishing House "Classic – XXI», 2010.
Zinkevych, D.K. " The development of creative business management Thesis. Dis. on competition sciences. the degree of Candidate of Economic. Sciences specials. 08.00.04 – Economics and Enterprise Management. Lviv, 2013.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 D. Lukianenko, M. Burmaka, T. Halakhova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).