ДИНАМІКА САМОПОЧУТТЯ, АКТИВНОСТІ ТА НАСТРОЮ СТУДЕНТІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • О. Є. ГАНТ Харківська державна академія фізичної культури,
  • І. Г. БІЛЕНЬКА Харківська державна академія фізичної культури,

Ключові слова:

студенти, самопочуття, активність, настрій

Анотація

Наведено результати дослідження самопочуття, активності та настрою студентів на різних етапах навчального процесу. Доведено, що у обстежених студентів  має місце відносне зниження рівня самопочуття і активності в порівнянні з настроєм.

Посилання

Афтимичук О. Е. Музыкально-ритмическое воспитание. В кн.: Оздоровительная аэробика. Теория и методика : [учебное пособие] / О. Е. Афтимичук; Гос. ун-т физ. воспитания и спорта. – Кишинев : „Valinex” SRL, 2011. – 134 с.

Біленька І.Г. Теорія та методика музично-ритмічного виховання. Навчальний посібник / І.Г. Біленька ─ Харків: ХДАФК, 2012. ─ 126 с.

Гант Е.Е. Характеристика сложных форм произвольной двигательной активности юных спортсменов ⁄Е.Е. Гант// Материалы VIII Международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы физической культуры, спорта и туризма». г.Уфа, Республики Башкортостан, Россия 20-22 марта 2014 года. .С. 57-62

Гант О.Є. Психолого-педагогічний тренінг «Ефективні комунікації в спортивній діяльності» для студентів психолого-педагогического профиля /О.Є.Гант // Навчальний посібник для студентів вузів фізичної культури. – Х.: ХДАФК, 2014. – 80 с.

Леви М.В. Музыка для жизни / М. Леви – М., 1998.

Петрушин В.И. Музыкальная психотерапия./ В.И. Петрушин – М.:Гуманитарное издательство, 2000. ─ С. 43-67

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-31

Номер

Розділ

Управлінські, психолого-педагогічні, соціологічні, філософські та історичні аспекти фізичної культури і спорту