ДИНАМІКА САМОПОЧУТТЯ, АКТИВНОСТІ ТА НАСТРОЮ СТУДЕНТІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Ключові слова:
студенти, самопочуття, активність, настрійАнотація
Наведено результати дослідження самопочуття, активності та настрою студентів на різних етапах навчального процесу. Доведено, що у обстежених студентів має місце відносне зниження рівня самопочуття і активності в порівнянні з настроєм.
Посилання
Афтимичук О. Е. Музыкально-ритмическое воспитание. В кн.: Оздоровительная аэробика. Теория и методика : [учебное пособие] / О. Е. Афтимичук; Гос. ун-т физ. воспитания и спорта. – Кишинев : „Valinex” SRL, 2011. – 134 с.
Біленька І.Г. Теорія та методика музично-ритмічного виховання. Навчальний посібник / І.Г. Біленька ─ Харків: ХДАФК, 2012. ─ 126 с.
Гант Е.Е. Характеристика сложных форм произвольной двигательной активности юных спортсменов ⁄Е.Е. Гант// Материалы VIII Международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы физической культуры, спорта и туризма». г.Уфа, Республики Башкортостан, Россия 20-22 марта 2014 года. .С. 57-62
Гант О.Є. Психолого-педагогічний тренінг «Ефективні комунікації в спортивній діяльності» для студентів психолого-педагогического профиля /О.Є.Гант // Навчальний посібник для студентів вузів фізичної культури. – Х.: ХДАФК, 2014. – 80 с.
Леви М.В. Музыка для жизни / М. Леви – М., 1998.
Петрушин В.И. Музыкальная психотерапия./ В.И. Петрушин – М.:Гуманитарное издательство, 2000. ─ С. 43-67