Formation and development of cognitive interests of students in the classroom for geodesy
Keywords:
formation, developing, pedagogic process, cognitive interest, ecological education, creative personalityAbstract
The results of theoretical and experimental studies in which the methodology was developed formation and development of cognitive interests of students in the academic work. The article describes a system of methodological terms the organization of study, identified criteria for the level of formation interests of cognition of environment in conducting training sessions. Experimentally confirmed that the solution to the problem of formation and development of cognitive interests of students contributes to enhance their cognitive activity and the formation of a creative personality traits.
References
Актуальные вопросы формирования интереса к обучению: Межвузовский сборник научных трудов / под ред. Г. И. Щукиной. – М.: Просвещение, 1994. – 169 с.
Богданова В. П. Воспитание интереса к знаниям и потребности к самообразованию. / В. П. Богданова. – М.: Просвещение, 2005. – 144 с.
Захаров С. В. Науково-дослідницька діяльність студентів як засіб формування їх пізнавальних інтересів. / С. В. Захаров.// Безперервна географічна освіта: інноваційні методи і технології: Матеріали IV міжнародн. наук.-метод. семінару (Харків, 1998). – Харків. – 1998. – С.42-43.
Захаров С. В. Значення карт як засобу розвитку пізнавальних інтересів з метою виховання творчої особистості. / С. В. Захаров. // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Вінниця: Антекс, 2001. – Вип. 2.– С. 48-51.
Педагогіка / за ред. О. М. Алексюка/ - К.: Вища школа, 1995.
Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний. / Н. Ф. Талызина. – М.: из-во МГУ, 1993. – 96 с.
Щукина Г. И. Проблема познавательного интереса в педагогике./ Г. И. Щукина. – М.: Просвещение, 1981. – 352 с.
Downloads
Issue
Section
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).