Забезпечення інформаційно-комп’ютерного супровіду викладання дисциплін екологічного спрямування

Автор(и)

  • І. О. Солошич Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Україна
  • С. І. Почтовюк Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, Україна

Ключові слова:

дисципліни екологічного спрямування, інформаційно-комп’ютерний супровід, програмне забезпечення

Анотація

Мета. Аналіз ролі забезпечення інформаційно-комп’ютерного супроводу викладання дисциплін екологічного спрямування. Методи. Методи теоретичного дослідження (аналіз і синтез).Результати. Розглянуто застосування різних засобів інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання майбутніх фахівців-екологів. Виділено основні групи напрямків їх використання для ефективного вирішення проблем, що стосуються  засвоєння знань і формування науково-практичних навичок студентів. Висновки. Миттєвість доступу до інформації та її передача, мобільність взаємодії студентів між собою і викладачем дозволяє підвищити продуктивність навчання.

Біографії авторів

І. О. Солошич, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

канд. пед. наук, доц.,

С. І. Почтовюк, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

канд. пед. наук, доц.,

Посилання

Жалдак M. І. Педагогічний потенціал комп'ютерно-орієнтованих систем навчання математики. // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. праць. – К. : НПУ ім. Драгоманова, 2003. – Вип. 7. – 263 с.

Рудь В. Д., Божко Т. Є., Гальчук Т. Н. Впровадження новітніх інформаційних технологій навчання в Луцькому національному технічному університеті [Текст]// Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. – 2015. - № 3. – С. 467- 472.

Барановська В. М. Методична система формування інформативних компетентностей майбутніх учителів початкових класів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2012. № 2. 142 с.

Солошич І. О., Почтовюк С. І. Комплекс-ний підхід у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у процесі наукової діяльності майбутніх екологів // Інформаційні технології і засоби навчання: зб. наук. праць. – К., 2016. – № 52, Вип. 2. – С 81-92.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Екологічна та географічна освіта