STRATEGIC CHANGE AS THE KEY FACTOR FOR THE BUSINESS ORGANIZATIONAL DEVELOPMENT
Keywords:
organizational development, growth, change management, strategic change, selfdevelopmentAbstract
The article analyzes existing approaches to determine the matter and goals of the organizational development. The place and the role of strategic organizational change for innovative development have been defined. The article considers the interconnection and typical differences between organizational changing and organizational development according to the following factors: the level of management decisions, duration of exposure, the magnitude of action, social orientation.
References
Реген В. Управление комплексным развитием предприятия / В. Реген, Е.А. Ткаченко. – СПб. : Изд-во Вернера Регена, 2006. – С. 4–11.
Бондар Н.М. Сучасні тенденції розвитку підприємств [Електронний ресурс] / Н.М. Бондар. – Режим доступу: http://www.trn.ua/articles/4724/
Porras J. Organization Development and Transformation / J. Porras, R. Silvers // Annual Review of Psychology. – 1991. – №42. – P. 51-78.
Бауліна Т. В. Управління процесом організаційних змін підприємств в умовах перехідної економіки: автореф. дис. канд. екон. наук: спец. 08.06.01 «Економіка та управління підприємствами» / Т. В. Бауліна. – К., 2004. – 20 с.
Ефремов В.С. Стратегическое управление в контексте организационного развития / В.С. Ефремов // Менеджмент в России и за рубежом. – 1999. - № 1. – С. 3-13.
Адізес І. Управління змінами – шлях до інтеграції (Central and East European Management Association) [Електронний ресурс] / Іцхак Адізес. – Режим доступу: http:// www.adizes.com.
Lewin K. Field theory in social sciences / K. Lewin. – New York: Harper & Row, 1951.
Сухорська У.К. Маркетингові стратегії розвитку підприємства: сутність, значення, класифікація / У.К. Сухорська //Науковий вісник Українського державного лісотехнічного університету: Зб. науково-технічних праць. – 2002. - Вип. 12.8. –С. 259-263.
Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – СПб.: Питер, 1999. – 416 с.
Верхоглазенко В.Н. Командообразование: основы управления и роли в команде [Электронный ресурс] / В.Н. Верхоглазенко. – Режим доступа: http:// www. acmegroup. ru/node.
Downloads
Issue
Section
License
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).