Використання занять оздоровчим плаванням на початковому етапі навчання юних самбістів

Автор(и)

  • І. П. Закорко Національний університет фізичного виховання і спорту України, Україна
  • В. А. Верниба Національний університет фізичного виховання і спорту України, Україна

Ключові слова:

боротьба самбо, оздоровче плавання, навчально-тренувальний процес, рухові якості, система фізичного виховання

Анотація

Анотація. Початковий етап підготовки в будь-якому виді спорту є, в першу чергу, визначальним періодом для розвитку основних рухових якостей і гармонійного фізичного виховання осіб, які займаються. Оптимальний зміст і правильно побудовані навчально-тренувальні заняття саме на цьому етапі є запорукою досягнення в майбутньому високих спортивних результатів. Практичний досвід роботи з дітьми молодшого і середнього шкільного віку в групах початкової підготовки, які спеціалізуються в боротьбі самбо, свідчить про необхідність більш широкого використання в загальній системі навчально-тренувального процесу елементів таких видів спорту, як плавання, акробатика, легка атлетика. Це дає змогу суттєво розширити діапазон рухової активності учнів, сприяє формуванню стійкої мотивації до регулярних занять фізичною культурою і спортом, зміцненню загального стану здоров'я.

Біографії авторів

І. П. Закорко, Національний університет фізичного виховання і спорту України

к.фіз.вих, доцент

В. А. Верниба, Національний університет фізичного виховання і спорту України

cтудентка 4 курсу, МСУ з плавання

Посилання

Бойченко, Н. В. (2008). «Шляхи вдосконалення технічної підготовленості спортсменів-єдиноборців». Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, №2, 19-21.

Бойченко, Н. В. (2007). «Пути повышения эффективности тренировочного процесса в восточных единоборствах». Физическое воспитание студентов творческих специальностей, №2, 148-150.

Ваисов, К. М., & Кудрявцев, Д. В. (2010). Борьба Самбо. Техника и методика обучения. Изд-во ОмГТУ, Омск.

Велитченко, В. К. (2000). Как научиться плавать. Терра-Спорт, Москва.

Гаркуша, С. В. (2013). «Современные тенденции в состоянии здоровья детей и молодежи в условиях обучения». Педагогика, психология и медико-биологические проблемы физического воспитания и спорта, № 10, 7-11.

Гузман, Р. (2013). Плавание. Упражнения для обучения и совершенствования техники всех стилей. Попурри, Минск.

Закорко, И. П. (2013). «Использование занятий по плаванию во втягивающих и восстановительных микроциклах в тренировочном процессе высококвалифицированных самбистов тяжелых весовых категорий». Физическое воспитание студентов. Научный журнал, №1, 30-32.

Литвинов, А. А., Козлов, А. В., & Ивченко, Е. В. (2013). Теория и методика обучения базовым видам спорта. Плавание. Академия, Москва.

Платонов, В. Н. (2013). Периодизация спортивной тренировки. Общая теория и ее практическое применение. «Олимпийская литература», Киев.

Шульга, Л. М. (2008). Оздоровче плавання: Навчальний посібник. Олімп. л-ра, Київ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-09