Ризики та можливості компетентнісно орієнтованого фізичного виховання учнів Нової української школи
Ключові слова:
Нова українська школа, ключові компетентності, ризики, фізична культура, урокАнотація
У статті розкривається актуальність імплементації Концепції Нової української школи у практику фізичного виховання здобувачів загальної середньої освіти. Розкриваються ризики та можливості розвитку ключових компетентностей учнів на уроках фізичної культури у Новій українській школі.
Посилання
Лист МОН України від 03.07.2018 року № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році». URL: https://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/61466/ (дата звернення: 06.01.2019).
Моїсеєв, С. О. (2017a). Сучасні підходи до проведення уроків фізичної культури у загальноосвітній школі. Педагогічний альманах : збірник наукових праць, Випуск 34, 296-303.
Моїсеєв, С. О. (2017b). Сучасні тренди в семантичному просторі конструкту «педагогічна майстерність». Педагогічний альманах : збірник наукових праць, Випуск 35, 165-172.
Моїсеєв, С. О. (2018). Розвиток педагогічної майстерності вчителя фізичної культури у вимірах фахових конкурсів : навчально-методичний посібник. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
Моїсеєв, С. О. (2013). Порівняльна характеристика робочого, відкритого та конкурсного уроків фізичної культури. Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал, 4, 154-158.
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» [Електронний ресурс]. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF.
Шиян, Р. Б. (Eds.). Типова освітня програма першого циклу початкової освіти. Цикл І (1–2 класи). URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/nush/tipovaosvitnyaprograma1.doc
Huzar, V. M. (2009). Process of physical culture and sports management. Pedagogics, psychology, medical and biological issues of physical education and sports, 17, 9-18.