Вплив занять футболом на формування професійно-прикладних фізичних якостей морських фахівців

Автор(и)

  • В. Гузар Херсонська державна морська академія, Україна
  • С. Юськів Херсонська державна морська академія, Україна

Ключові слова:

освітній процес, діяльність, здібності, мотивація, фізичні якості, організм

Анотація

Футбол є популярним видом спорту серед курсантів Херсонської державної морської академії та одним із засобів формування фізичних якостей особистості в процесі самореалізації у професійній діяльності морських фахівців.

Біографії авторів

В. Гузар, Херсонська державна морська академія

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізичного виховання

С. Юськів, Херсонська державна морська академія

в.о завідувача кафедри фізичного виховання, Майстер спорту України з вільної боротьби

Посилання

Алиев, Э. Г., Андреев, С. Н., & Губа, В. П. (2012). Мини-футбол (футзал). Москва. Советский спорт.

Андреев, С. Н., & Левин, В. С. (2004). Мини-футбол. Липецк. Арес.

Губа, В. П. (2016) Теория и методика мини-футбола (футзала). Москва. Спорт.

Гузарь, В. Н., Чурганов, О. А., & Свирида, В. С. (2019). Развитие волевых качеств моряка средствами спортивних и подвижных игр. Проблеми і перспективи розвитку спортивних ігор і единоборств у вищих навчальних закладах: матеріали XV Міжнар. наук. конф. Харків: ХДАФК, 8-13.

Гузарь, В. Н., Болотин, А. Э., & Юськив, С. Н. (2019). Развитие тактического мышления, внимания и способностей моряка управлять своими эмоциям средствами подвижных и спортивних игр. Проблеми і перспективи розвитку спортивних ігор і единоборств у вищих навчальних закладах: матеріали XV Міжнар. наук. конф. Харків: ХДАФК, 14-19.

Гузар, В. М., & Юськів, С. М. (2019). Професійно-прикладна фізична підготовка студентів засобами спеціалізованих рухливих ігор. Спортивні ігри, 2 (12), 13-22. http://doi.org/10.5281/zenodo.2544951

Гузар, В. М., Шалар, О. Г., & Норик, А. О. (2014). Деякі фактори, що впливають психологічний клімат жіночої футбольної команди. Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях: матеріали X Междунар. науч. конф., Белгород: ХГАФК, Т.2, 28-31.

Гузар, В. М. (2019). Вплив професійно-прикладної фізичної підготовки морських фахівців на професійну діяльність. Філософські обрії сьогодення: матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. Херсон: ХДАУ, 54-56.

Гузар, В. М., & Юськів, С. М. (2019). Фізична підготовка як засіб розвитку спеціальних якостей морських фахівців. Медико-біологічні проблеми фізичного виховання різних груп населення, ерготерапії, інклюзивної та спеціальної освіти: матеріали V Всеукр.наук.-практ. конф., Луцьк, 28-31.

Хоменко, В. В. (2019). Мотиви до занять фізичного виховання курсантів першого курсу. Медико-біологічні проблеми фізичного виховання різних груп населення, ерготерапії, інклюзивної та спеціальної освіти: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. Луцьк, 134-136.

Хоменко, В. В., & Свирида, В. С. (2019). Мотиви до занять з фізичного виховання курсантів іноземців. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 28 вересня 2019 р. Переяслав-Хмельницький, 269-272.

Шалар, О. Г., Гузар, В. М., & Хоменко, В. В. (2019). Вплив спортивного тренування на фізичну та технічну підготовленість футболістів. Актуальні проблеми громадського здоров’я та рухова активність різних верств населення: матеріали I Всеукр. нак.-практ. конф, Херсон, 200-205.

Шалар, О. Г., Стрикаленко, Є. А., & Гузар, В. М. (2019). Особливості формування командної згуртованості юних спортсменок в ігрових видах спорту. Спортивні ігри. Харків: ХДАФК, 3(13), 64-73. http://doi.org/: 10.15391/si.2019-3.08

Юськів, С. М. (2019). Зміст навчально-методичного забезпечення кафедри фізичного виховання. Актуальні проблеми сучасної освіти та науки в контексті євроінтеграційного поступу: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Луцьк, 226-228.

Юськів, С. М., & Юськів, К. В. (2017). Вплив фізичного виховання на психоемоційний стан студентів. Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту: збірник наукових праць. Харків: ХДАФК, 293-297.

Huzar, V. N., Shalar, O. H., & Norik, A. O. (2014). Relationship as an aspect of psychological climate of women's soccer team. Physical education of students, 2, 8-12. doi:10. 6084/m9.fighare.906307

Huzar, V. N. (2019). Sports and outdoor games on water. Sportyvni ihry. Kharkiv: KhDAFK, 1 (11), 4-15. http://doi.org/10.5281/zenodo.2543532

Bolotin, A. & Bakayev, V. (2017) Pedagogical conditions required to improve the speed-strength training of young football players. Journal of Physical Education and Sport, (JPES) 17(2), 95, 638-642.

Hakman, A., Vaskan, I., Kljus, O., Liasota, T., Palichuk, Y., & Yachniuk, M. (2018) Analysis of the acquisition of expertise and mastery of physical skills for performing techniques by young footballers. Journal of Physical Education and Sport, 18, 1237–1242. https://doi.org/10.7752/jpes.2018.s2184

Gomez-Piqueras, Pedro, Gonzalez-Villora, Sixto, Castellano, Julen, & Teoldo, Israel (2019). Relation between the physical demands and success in professional soccer players. Journal of Human Sport and Exercise. 14(1): 1-11. doi:10.14198/jhse.2019.141.01

Smpokos, Emmanouil, Mourikis, Christos, & Linardakis, Manolis. (2018) Seasonal physical performance of a professional team’s football players in a national league and European matches. Journal of Human Sport and Exercise. 13(4): 720-730. doi:10.14198/jhse.2018.134.01

Evangelos, Bekris, Gioldasis, Aristotelis, Ioannis, Gissis, &Georgia, Axeti. (2018) Relationship between time and goal scoring of European soccer teams with different league ranking. Journal of Human Sport and Exercise. 13(3): 518-529. doi:10.14198/jhse.2018.133.04

Abbott, Will, Brickley, Gary , & Smeeton, Nicholas J. (2018) Physical demands of playing position within English Premier League academy soccer. Journal of Human Sport and Exercise. 13(2): 285-295. doi:10.14198/jhse.2018.132.04

Pratas, José Maria, Volossovitch, Anna, & Carita, Ana Isabel. (2018) Goal scoring in elite male football: A systematic review. Journal of Human Sport and Exercise. 13(1): 218-230. doi:10.14198/jhse.2018.131.19

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-12