Роль координаційних здібностей волейболісток у виконанні захисних дій
Анотація
Робота присвячена вивченню різних аспектів розвитку координаційних здібностей волейболісток, що пов'язані з виконанням ними техніко-тактичних дій. Проведений аналіз сучасної науково-методичної літератури показав, що на даний час у волейболі приділялось недостатньо уваги підвищенню рівня координаційних здібностей гравців, що приймають участь в організації захисту. Розробка нових підходів до вивчення впливу координаційних здібностей волейболісток на ефективність захисних дій у змагальній діяльності буде сприяти підвищенню результативності гри команПосилання
Бойчук, Р.І., Короп, М.Ю., & Бєлявський, І.Л. (2019). Значущість спритності та координації для успішної ігрової діяльності волейболістів на етапі підготовки до вищих досягнень. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г.
Шевченка, 3 (159), 330-334.
Галіздра, А.А. (2008). Структура спеціальної фізичної підготовленості волейболістів. Теорія та методика фізичного виховання., 11, 7-10.
Галицька, А. (2016). Значення та класифікація координаційних здібностей у фізичній підготовці волейболістів. Physical Education, Sport and Health Culture in Modern
Society, 3(35), 91-95. Retrieved from
https://sport.vnu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1291.
Малойван, Я.В., Кірєєва, О.А., & Мицак, О.В. (2019). Засоби та методи фізичної підготовки волейболістів. Дніпро: ПДАФКіС.
Сапрун, С.Т., Корнієнко, С.М. (2018). Методика розвитку координаційних здібностей юних волейболістів на тренувальних заняттях з волейболу. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 4(98), 141-144.
Стратій, Н.В., Грищенко, О.І., Істомін, А.Г., Веретельникова, Ю.А., Куций, Д.В., & Посипайко, А.О. (2012). Методика навчання техніки гри у волейбол студентів вищих
навчальних закладів: Навчальний посібник. Харків: ХНМУ.
Устінова, Т.Б., & Прекурат, О.О. (2009). Методика розвитку координаційних здібностей юних волейболістів на етапів початкової підготовки Педагогіка, психологія, та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 8, 153-156.