Зацікавленість здобувачів вищої освіти до занять настільним тенісом при факультативній формі організації занять

Автор(и)

Анотація

Погіршення стану здоров’я студентської молоді вимагає впровадження нових форм організації навчального процесу з фізичного виховання. Наразі фахівцями відзначається недостатня ефективність фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти. Однією з перспективних сучасних форм фізичного виховання студентів є спортивно орієнтоване фізичне виховання, що базується на принципах конверсії спортивного тренування та сприяє формуванню особистісної фізичної культури студента. Проведене соціологічне онлайн-опитування здобувачів вищої освіти Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (n=2326) з метою визначення студентами стану власного здоров’я; визначення відношення студентів до занять фізичною активністю та спортом, зокрема – настільним тенісом; визначення зацікавленості студентів університету до занять фізичною культурою та спортом на спортивній інфраструктурі університету, а також аналіз роботи з фізичного виховання у першому півріччі 2021-2022 навчального року стосовно визначення зацікавленості до занять фізичною культурою, зокрема – настільним тенісом, при факультативній формі занять.

Біографія автора

Леонід Акінін , Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Башавець, Н.А. (2013). Здоров’язбережувальні технології у фізичному вихованні. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 4 (29), 76-81.

Борисов В.В., Олейник, Н.О., & Тимошенко, В.В. (2014). Мотивационное обеспечение учебно-воспитательного процесса с использованием технологии спортивно-ориентированного физического воспитания в вузе, Молодой ученый, 17, 459-461.

Козина, Ж.Л., Ольховый, О.М., & Темченко, В.А. (2016). Влияние информационных технологий на техническую подготовленность студентов при спортивно-ориентированном физическом воспитании. Физическое воспитание студентов, 1, 21-28. http://dx.doi.org/10.15561/20755279.2016.0103

Круцевич, Т., & Пангелова, Н. (2016). Сучасні технології щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Спортивний вісник Придніпров’я, 3. 109-114.

Літвінова, А.М., Пєнов, В.В., & Тимченко, Г.М. (2021). Засоби діагностики стану здоров’я студентів, які займаються фізичним вихованням. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: «Педагогічні науки», 2(340),Ч. ІІ, 28-44. DOI: 10.12958/2227-2844-2021-2(340)-2-28-44

Носко, М.О. (2014). Здоров’язбережувальні технології у фізичному вихованні: монографія. Київ : SPD Chalchynska NV.

Ольховый, О.М., Петренко, Ю.М., Темченко, В.О., & Тимченко Г.М. (2015). Модель спортивно-ориентированного физического воспитания студентов с применением информационных технологий. Фізичне виховання студентів, 3, 29-37. http://dx.doi.org/10.15561/20755279.2015.0304  

Тимошенко, В.В., & Бобылева, Я.В. (2013). Оптимизация процесса физического воспитания в высшем учебном заведении (ВУЗ) с использованием спортивно-ориентированных технологий. Молодой ученый, 12. 531-533.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-02-09