Віртуальна освіта як частина позаакадемічної освіти майбутніх тренерів спортивних ігор і єдиноборств

Автор(и)

  • Галина Жукова Національний університет фізичного виховання і спорту України, Україна http://orcid.org/0000-0002-1248-4669
  • Тетяна Булгакова Національний університет фізичного виховання і спорту України, Україна http://orcid.org/0000-0003-3511-4158

Анотація

Інноваційний напрям освіти майбутніх тренерів спортивних ігор і єдиноборств характеризується як процес, спрямований на створення, розвиток і поширення нових форм і видів навчання, застосування інформаційних технологій, що є одним з вирішальних чинників в процесі соціально-економічних перетворень, подоланні кризових явищ і стабілізації освіти. Вища професійна освіта є формою концептуалізації освітньої практики в цілому, в зв’язку з чим вона є однією з можливих фундаментів модернізації освіти. Тому важливим є розуміння реальних можливостей, результатів і ресурсів віртуальної освіти, як процесу і частини академічної і позаакадемічної освіти.

Біографії авторів

Галина Жукова , Національний університет фізичного виховання і спорту України

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри психології і педагогіки

Тетяна Булгакова , Національний університет фізичного виховання і спорту України

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри психології і педагогіки

Посилання

Kryshtanovych, S., Bilyk, O., Shayne, H., Barabash, O., & Bondarenko, V. (2021). Study of the Experience of the Formation of Professional Competence in Future Managers of Physical Education and Sports. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13 (1), 162–176.

Tsybulko, O., Semashko, T., Zhukova, G., Yaroshenko, A., & Shapovalova, I. (2021). Paradigm methodology of modern educational phenomena. Laplage en Revista, 7(38), 97–104.

Zhukova, G., Mordous, I. (2021). Virtual Platform of Educational Institutionalism in the Context of Social Transformations. Studia Warmińskie, 58, 219–235.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-02