Структура та методичні форми навчання техніці дзюдо
Ключові слова:
дзюдо, техніка, структура, форми навчання, методиАнотація
В статті на основі теоретичного аналізу даних науково-методичної інформації та мереж Інтернет, узагальнення передового практичного досвіду проведено аналіз структури та методичних форм навчання техніці дзюдо. Розкрито існуючі форми навчання та тренування окремих елементів техніки, форми тренувальної сутички, етапи створення рухових навичок. Виявлено, що засвоєння навичок з техніки дзюдо полягає в цілеспрямованому і систематичному повторенні рухів.
Посилання
Арзютов, Г.М. (2016). Навчання техніки у фізичній культурі і спорті. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 3К 1 (70), 278-285.
Бойченко, Н.В., & Чоботько, М.А. (2019). Оптимізація навчання техніки дзюдо за допомогою вправ з фітболом. Єдиноборства, (3), 13-20 DOI:10.15391/ed.2019-3.02
Болотов, О.О. (2013). Формування спортивно-технічної майстерності студентів ВНЗ на етапі початкової підготовки в дзюдо. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт, (112 (4)), 36-39.
Індиченко, Л.С., & Хауссі, О.А. (2018). Використання ігрових методів із дзюдоїстками для підвищення якості техніко-тактичних дій. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки, (152 (1)), 172-175.
Ломізов, В., & Бойченко, Н. (2023). Навчання основам техніки та розвитку координаційних здібностей дзюдоїстів 6-7 років за допомогою вправ з фітболами. Єдиноборства, (4 (30)), 69-78. DOI:10.15391/ed.2023-4.07
Мартинов, Ю.О., & Крилов, А.Г. (2021). Cучасні підходи до вивчення техніко-тактичних дій в дзюдо. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 2(130), 86-89.
Soames, N., & Adams, N. (1994). Judo for Juniors. Ippon Books LTD.
Katsuhiko, Kashiwazaki (1992). Shimewaza. Ippon Books LTD.
Yasuhiro, Yamashita (1996). The Figting Spirit of judo. Ippon Books LTD.
Jigoro, Kano (1994). Kodokan Judo. Kodansha. International LTD.
Syd Hoare, Z. (1994). Dan. The A-Z of Judo. Ippon Books LTD.