Особливості побудови тренувального процесу в підготовці збірної команди України з фехтування на шпагах
Ключові слова:
фехтування, збірна, шпажисти, тренування, тренувальний процесАнотація
Розглядаються особливості побудови тренувального процесу чоловічої збірної команди України з фехтування на шпагах. В дослідженні взяли участь 20 висококваліфікованих шпажистів і тренерів, колишніх та діючих членів збірної команди України. Проведено аналіз побудови макроциклу з урахуванням перехідного, підготовчого та змагального періодів.
Посилання
Бусол, В.А. (2014). Фехтування. Навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву, шкіл вищої спортивної майстерності та спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю. URL: https://dniprorada.gov.ua/upload/files/o_1dfihabfi5ve5rr1nsk1cf61ma71a.pdf
Деркач, А.М., & Кривенцова, І.В. (2023). Ретроспективний аналіз індивідуальних особливостей топ фехтувальників на шпагах у період 2001-2023 роки. Фізична культура і спорт. Виклики сучасності, 47-51.
Клименченко, В.Г., Несен, О.О., & Никиткин, М.Д. (2021). Визначення показників координаційних здібностей юних фехтувальників. Основи побудови тренувального процесу в циклічних та екстремальних видах спорту, 150-156.
Кривенцова, І.В., Ширяєв, Д.М., Димар, О.А., & Бойченко, Н.В. (2021). Особливості організації навчально-тренувального процесу з фехтування в Україні та Китаї. Єдиноборства, №1(19), 33-46. DOI:10.15391/ed.2021-1.04
Платонов, В.М. (2004). Система підготовки спортсменів в олімпійському спорті. Загальна теорія і її практичні додатки. Олімпійська література, Київ.
Хохла, А. (2014). Ефективність програми диференційованої фізичної підготовки юних фехтувальників-шпажистів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації, 215-220.
Хохла, А.І., Павлось, О.О., & Яблонська, Е.М. (2016). Обґрунтування програм фізичної підготовки фехтувальників-шпажистів на етапі попередньої базової підготовки. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт, 139 (2), 271-274.