Використання спортивних ігор в Новій українській школі

Автор(и)

  • Ірина Помещиков Харківська державна академія фізичної культури, Україна https://orcid.org/0000-0003-1343-8127
  • Лілія Цвєткова Комунальний заклад «Харківська гімназія №67 Харківської міської ради», Україна

Ключові слова:

спортивні ігри, НУШ, Нова українська школа, фізична культура

Анотація

В статті розглянуто можливості використання спортивних ігор на уроках фізичної культури Нової української школи. Встановлено, що спортивні ігри є засобом інтегрованої підготовки, що обумовлено поєднанням потреб, інтересів та інших внутрішніх факторів особистості. Спортивні ігри дають змогу підвищити ефективність розвитку рухових якостей, здобути навички ігор, вміння колективно взаємодіяти для вирішення поставлених завдань. Спортивні ігри широко включаються до уроків фізичної культури НУШ, а їх вибір залежить від наявності матеріально-технічного обладнання.

Біографії авторів

Ірина Помещиков, Харківська державна академія фізичної культури

К.фіз.вих., доцент, завідувач кафедри спортивних та рухливих ігор

Лілія Цвєткова, Комунальний заклад «Харківська гімназія №67 Харківської міської ради»

вчитель

Посилання

Концепція Нової української школи [Електронний ресурс] / Режим доступа : https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainskashkola

Лукащук, Д. (2021). Використання рухливих і спортивних ігор на уроках фізичної культури як засіб навчання школярів. Магістерський науковий вісник, 37, 11–13.

Моїсеєв, С.О. (2017). Сучасні підходи до проведення уроків фізичної культури в загальноосвітній школі. Педагогічний альманах, (34), 62-71.

Моїсеєв, С.О., Гузар, В.М., & Свирида, В.С. (2021). Нова фізична культура у вимірах інновацій. Проблеми і перспективи розвитку спортивних ігор та одноборств у закладах вищої освіти, 1, 91-94.

Москаленко, Н.В., Сороколіт, Н.С., & Турчик, І.Х. (2019). Ключові компетентності у фізичному вихованні школярів в рамках реформи Нова українська школа”. Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені МП Драгоманова]. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), (5К), 223-228.

Наумчук, В.І. (2021). Використання спортивних та рухливих ігор у новій українській школі: реалії і перспективи. Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді//Матеріали, 133.

Онищук, С.О. (2019). Впровадження концепції Нової української школи на уроках фізичної культури. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 72(2), 83–87. DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.72-2.18

Урбанська, О., & Киселиця, О. (2022). Особливості реалізації компетентнісного підходу до навчання учнів на уроках фізичної культури в нуш. Міжнародний науково-спортивний конгрес студентів та молодих вчених проводиться відповідно до плану наукової роботи кафедри фізичної культури та основ здоров’я ЧНУ імені Ю. Федьковича, 126.

Ястреб, А.Р. (2023). Особливості процесу вибору варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури НУШ. Магістерські студії. Альманах: Херсон ; Івано-Франківськ : ХДУ, 651–655.

Sobko, S.H., & Babenko, A.L. (2022). Variative modules of sport games in the new ukrainian school. Publishing House “Baltija Publishing”: International scientific conference. 110-112.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-09