Особливості впровадження фехтувального спорту у заклади базової середньої освіти в Україні
Ключові слова:
фехтування, хортинг, школярі, фізична культураАнотація
У статті розглядається проблематика організації фізичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти у варіативних модулях «Фехтування», «Хортинг фехтування» та «Хортинг. Розділ-фехтування». Здійснено теоретичний аналіз щодо можливостей ефективного впровадження фехтувального спорту у закладах базової середньої освіти в Україні.
Посилання
Баженков, Є. В., Бідний, М.В., Ребрина, А.А., Данільченко, В.О., Коломоєць, Г.А., & Дутчак
М.В. (2024). Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти. URL: https://mon.gov.ua/static-
objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2024/Model.navch.prohr.59.klas-2024/fizkult-5-9-kl-bazhenkov-ta-in-22-08-2024.pdf
Дупнак, І. В. (2008). Використання системи завдань та регламентованих конфліктних взаємодій при початковому навчанні фехтування на шаблях. Молода спортивна наука України, 12, 116-119.
Кривенцова, І. В. (2010). Поурочна програма навчального курсу фехтування. Теорія та методика фізичного виховання, (2), 19-28.
Кривенцова, І. В., Ширяєв, Д. М., Димар, О. А., & Бойченко, Н. В. (2021). Особливості організації навчально-тренувального процесу з фехтування в Україні та Китаї. Єдиноборства, №1(19), 33-46. https://doi.org/10.15391/ed.2021-1.04
Фалєєв, Р. Г., Кузора, І. В., Коломоєць, Г. А., & Єрьоменко, Е. А. (2020). Навчальна програма гуртка з хортинг фехтування для закладів загальної середньої освіти та закладів позашкільної освіти. Київ.
Фалєєв, Р., Саксєєв, С., & Єрьоменко, Е. (2020). Змагальна діяльність у хортинг фехтуванні :
навчальний посібник. ПАЛИВОДА А. В., Київ.
Bocharov, M., Korobeynikov, G., Kryventsova, I., Klymenchenko, V., & Vypasniak, I. (2024). The individualization of the educational and training process in fencing in the context of improving efficiency and health of young athletes of different ages. Pedagogy of Health. 3(1). 24-30. https://doi.org/10.15561/health.2024.0104