Особливості проведення занять зі спортивних ігор в процесі дистанційного навчання
Ключові слова:
дистанційне навчання, спортивні ігри, зміст занять, здобувачі вищої освітиАнотація
Окреслені основні переваги занять з використанням елементів дистанційного навчання, розглянуто специфічні особливості цих занять як різновиду спільної діяльності викладача та здобувачів вищої освіти.
Посилання
Баштовенко, О. (2021). Проблеми організації дистанційного навчання з фізичної культури в закладах освіти. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Педагогічні науки, 53, 9–22. DOI 10.31909/26168812.2021-(53)-1
Биков, В.Ю., Гриценчук, О.О., & Жук, Ю.О. (2015). Інформаційне забезпечення навчальновиховного процесу: інноваційні засоби і технології : кол. Монографія. Київ : Атіка,
Голярдик, Н., & Гевко, О. (2023). Дистанційне навчання в умовах війни: виклики та можливості для системи вищої освіти України. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія Педагогічні науки, 3 (34),
-70. URL: https://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedzbirnyk/article/view/1467/1379
Дядечко, І.Є., Горбуля, В.О. (2024). Особливості проведення занять з баскетболу в процесі дистанційного навчання. Фізичне виховання та спорт, 2, 83-87. https://doi.org/10.26661/2663-5925-2024-2-12
Кухаренк, В.М., & Бондаренка, В.В. (Eds.) (2020). Екстрене дистанційне навчання в Україні: Монографія. Харків:. Вид-во КП «Міська друкарня». Мар’янко, Я.Г. & Огреніч, М.А. (2022). Особливості дистанційної освіти в умовах війни. Наукові записки, 208, 171–176. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-208-171-176
Оріщук, Р., Печена, В., & Мартинюк, О. (2021). Особливості проведення онлайн-занять із баскетболу у закладах вищої освіти в період карантинних обмежень. Молодий вчений, 3(91), 175–177. DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-3-91-38