Порівняння специфіки та особливостей визначення поняття маркетингу та брендінгу у галузі туризму та готельного господарства
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.107108Mots-clés :
туризм, готельно-ресторанна справа, маркетинг, брендінг, управління маркетинговою діяльністю, підприємство, конкуренціяRésumé
Дослідження присвячене питанням розвитку маркетингової діяльності та брендінгу галузі туризму та готельного господарства, що є дуже актуальним в умовах підвищеної конкуренції, яка складається на ринку туристських послуг та послуг з гостинності. Проаналізовано специфіку поняття маркетинг та бреніинг з урахуванням особливостей галузі, визначено відмінності понять маркетингу та брендінгу
Références
Berezin, I. S. (1999). Marketing i issledovaniya rynkov. Moscow: Russkaya Delovaya Literatura, 416.
Gruzinov, V. P. (2007). Skhema marketingovoy deyatel'nosti. Moscow: «Infra – M», 305.
Golubkov, E. P. (2003). Osnovy marketinga. Moscow: Izdatel'stvo «Finpress», 656.
Gerchikov, I. N. (1995). Menedzhment. Moscow: Banki i birzhi, YUNITI, 480.
Il'in, A. I. (2001). Planirovanie na predpriyatii. Minsk: Novoeznanie, 635.
Planirovanie kak funkciya menedzhmenta. Kompaniya «Pozitiv». Available at: http://www.diplomkurs.ru/menedzhment-teoriya-upravleniya-i-organizatsii/planirovanie-kak-funktsiya-menedzhmenta-referat.html
Lysytsia, N. M. (2002). Sotsialna pryvablyvist – osnova rozvytku spozhyvchoi povedinky u suchasnomu suspilstvi. Materialy mizhnarodnoi sotsiolohichnoi konferentsii. Kharkiv.
Pankruhin, A. P. (2006). Marketing territoriy. Sankt Peterburg: Piter, 416.
Dinni, K. (2013). Brending territoriy. Luchshie mirovye praktiki. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 336.
Kotler, F., Asplund, K., Reyn, I., Hayder, D. (2005). Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy. Sankt Peterburg: Stokgol'mskaya shkola ehkonomiki v Sankt-Peterburge, Piter, 382.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Olena Uhodnikova, Anna Ziglo 2017
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.