Порівняння специфіки та особливостей визначення поняття маркетингу та брендінгу у галузі туризму та готельного господарства

Auteurs-es

  • Olena Uhodnikova Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. М. Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2218-0041
  • Anna Ziglo Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. М. Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5097-5285

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.107108

Mots-clés :

туризм, готельно-ресторанна справа, маркетинг, брендінг, управління маркетинговою діяльністю, підприємство, конкуренція

Résumé

Дослідження присвячене питанням розвитку маркетингової діяльності та брендінгу галузі туризму та готельного господарства, що є дуже актуальним в умовах підвищеної конкуренції, яка складається на ринку туристських послуг та послуг з гостинності. Проаналізовано специфіку поняття маркетинг та бреніинг з урахуванням особливостей галузі, визначено відмінності понять маркетингу та брендінгу

Bibliographies de l'auteur-e

Olena Uhodnikova, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. М. Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра туризму та готельного господарства 

Anna Ziglo, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. М. Бажанова, 17, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра технології будівельного виробництва і будівельних матеріалів

Références

Berezin, I. S. (1999). Marketing i issledovaniya rynkov. Moscow: Russkaya Delovaya Literatura, 416.

Gruzinov, V. P. (2007). Skhema marketingovoy deyatel'nosti. Moscow: «Infra – M», 305.

Golubkov, E. P. (2003). Osnovy marketinga. Moscow: Izdatel'stvo «Finpress», 656.

Gerchikov, I. N. (1995). Menedzhment. Moscow: Banki i birzhi, YUNITI, 480.

Il'in, A. I. (2001). Planirovanie na predpriyatii. Minsk: Novoeznanie, 635.

Planirovanie kak funkciya menedzhmenta. Kompaniya «Pozitiv». Available at: http://www.diplomkurs.ru/menedzhment-teoriya-upravleniya-i-organizatsii/planirovanie-kak-funktsiya-menedzhmenta-referat.html

Lysytsia, N. M. (2002). Sotsialna pryvablyvist – osnova rozvytku spozhyvchoi povedinky u suchasnomu suspilstvi. Materialy mizhnarodnoi sotsiolohichnoi konferentsii. Kharkiv.

Pankruhin, A. P. (2006). Marketing territoriy. Sankt Peterburg: Piter, 416.

Dinni, K. (2013). Brending territoriy. Luchshie mirovye praktiki. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 336.

Kotler, F., Asplund, K., Reyn, I., Hayder, D. (2005). Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy. Sankt Peterburg: Stokgol'mskaya shkola ehkonomiki v Sankt-Peterburge, Piter, 382.

Publié-e

2017-07-31

Numéro

Rubrique

Economics