Порівняння специфіки та особливостей визначення поняття маркетингу та брендінгу у галузі туризму та готельного господарства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2017.107108Ключові слова:
туризм, готельно-ресторанна справа, маркетинг, брендінг, управління маркетинговою діяльністю, підприємство, конкуренціяАнотація
Дослідження присвячене питанням розвитку маркетингової діяльності та брендінгу галузі туризму та готельного господарства, що є дуже актуальним в умовах підвищеної конкуренції, яка складається на ринку туристських послуг та послуг з гостинності. Проаналізовано специфіку поняття маркетинг та бреніинг з урахуванням особливостей галузі, визначено відмінності понять маркетингу та брендінгу
Посилання
Berezin, I. S. (1999). Marketing i issledovaniya rynkov. Moscow: Russkaya Delovaya Literatura, 416.
Gruzinov, V. P. (2007). Skhema marketingovoy deyatel'nosti. Moscow: «Infra – M», 305.
Golubkov, E. P. (2003). Osnovy marketinga. Moscow: Izdatel'stvo «Finpress», 656.
Gerchikov, I. N. (1995). Menedzhment. Moscow: Banki i birzhi, YUNITI, 480.
Il'in, A. I. (2001). Planirovanie na predpriyatii. Minsk: Novoeznanie, 635.
Planirovanie kak funkciya menedzhmenta. Kompaniya «Pozitiv». Available at: http://www.diplomkurs.ru/menedzhment-teoriya-upravleniya-i-organizatsii/planirovanie-kak-funktsiya-menedzhmenta-referat.html
Lysytsia, N. M. (2002). Sotsialna pryvablyvist – osnova rozvytku spozhyvchoi povedinky u suchasnomu suspilstvi. Materialy mizhnarodnoi sotsiolohichnoi konferentsii. Kharkiv.
Pankruhin, A. P. (2006). Marketing territoriy. Sankt Peterburg: Piter, 416.
Dinni, K. (2013). Brending territoriy. Luchshie mirovye praktiki. Moscow: Mann, Ivanov i Ferber, 336.
Kotler, F., Asplund, K., Reyn, I., Hayder, D. (2005). Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy. Sankt Peterburg: Stokgol'mskaya shkola ehkonomiki v Sankt-Peterburge, Piter, 382.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Uhodnikova, Anna Ziglo
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.