Аналіз використання мультимедійних компонентів в сучасних технологіях мобільного навчання

Auteurs-es

  • Yevhen Hrabovskyi Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7799-7249

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164597

Mots-clés :

мобільне навчання, технологія, мультимедійні компоненти, інфографіка, сприйнятливий контент, мультимедійні ресурси

Résumé

В статті проведено аналіз педагогічних умов реалізації мобільного навчання, який дозволяє оптимізувати процес навчальний процес у відкритій дистанційній освіті. Розроблено алгоритм створення якісної інфографіки для мобільного навчання, що надає можливість формування сприйнятливого контенту для користувачів. Створено методичні рекомендації стосовно забезпечення якості використання веб-базованих мультимедійних ресурсів систем мобільного навчання, на основі яких надається можливість підвищення продуктивності навчального процесу

Biographie de l'auteur-e

Yevhen Hrabovskyi, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем і технологій

Références

Hrabovskyi, Y. (2018). Designing the intelligent user interface for electronic education support systems. ScienceRise, 11 (52), 36–39. doi: http://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.147987

Naumenko, M., Hrabovskyi, Y. (2018). Elaboration of methodology for designing a publishing and printing web portal. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (2 (92)), 14–22. doi: http://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126305

Bichel, J. (2013). The state of e-learning in higher education: An eye toward growth and increased access (research report). Louisville: EDUCAUSE, 46.

Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: EUA, 128.

Jaggars, S. S., Edgecombe, N., Stacey, G. W. (2013). What we know about online course outcomes. Research overview Community College Research Center, Columbia University, 126.

Banciu, V. M., Gordan, S. (2012). Stanciu The Social Benefits of E-learning in the Study of Foreign Languages in Romanian Education. International Conference on Management and Education Innovation IPEDR, 37, 101–105. Available at: http://www.ipedr.com/vol37/021-ICMEI2012-E00044.pdf

Kovalenko, O. (2013). Evaluation of e-learning deployment scale. OECD publishing, 134.

Major, C. (2015). Teaching Online: A Guide to Theory, Research, and Practice. Johns Hopkins University Press, 336.

Terras, M. M., Ramsay, J. (2012). The five central psychological challenges facing effective mobile learning. British Journal of Educational Technology, 43 (5), 820–832. doi: http://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2012.01362.x

Farwell, Т. (2013). Keeping an Online Class Interesting and Interactive. Distance Learning, 10 (3), 27–32.

Publié-e

2019-04-30

Numéro

Rubrique

Technical Sciences