Комунікації в закладах культурно-просвітницької діяльності як організуючий перетікаючий простір

Auteurs-es

  • Олександр Анатолійович Примачок Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03680, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2014.27552

Mots-clés :

функціонально-визначені зони, комунікації, інтеграція, єдиний перетікаючий простір, гнучке планування, заклади культурно-просвітницької діяльності (КПД)

Résumé

У статті, на прикладі світової архітектурної практики, виявлено основні особливості формування функціонально-планувального та об’ємно-просторового вирішення сучасних закладів культурно-просвітницької діяльності. Досліджено значення комунікаційної системи при організації структури даних установ. Розглянуто поняття, градація та способи формування єдиного перетікаючого простору, а також прийоми інформування та орієнтування людських потоків у даному просторі.

Biographie de l'auteur-e

Олександр Анатолійович Примачок, Київський національний університет будівництва та архітектури пр. Повітрофлотський, 31, м. Київ, Україна, 03680

Аспірант (3-го року навчання), магістр

Кафедра Основ архітектури та АП

Références

Abyzov, V. A., Kytcevich, V. V. (1990). Arhitectura obshchestvennyh zdanij s gibkoj planirovkoj [Architecture of public buildings with flexible layout]. Kiev, Ukraine: Budivel’nyk, 112.

Ezhov, S. V. (Ed.) (2008). Arhitecturne formuvannja informacijno-rozpodil’nyh prostoriv gromads’ko-torgovel’nyh kompleksiv [Architectural forming information distributing spaces of public and trading facilities] : Guidelines for implementation of student projects. Kyiv, Ukraine: KNUCA, 44.

Zabeschal’skij, G. B., Minervin, G. B., Rappaport, A. G., Somov, G. Ju. (1985). Arhitectura i emotcional’nyj mir cheloveka [Architecture and emotional world of human]. Moscow: Strojizdat, 208.

Konsulova, N. A. (1989). Principy formirovanija arhitecturnoj sredy schkol’nyh zdanij s uchetom ee vospitatel’nogo vozdejstvija [Principles of forming the architectural environment of school buildings taking into account its educational influence]. Kiev, 188.

Pollock, N. (2008). Tama Art University Library, Japan. Architectural Record, 196 (1), 88–93.

Rolex Learning Center EPFL. Available at : http://rolexlearningcenter.epfl.ch

Vittra School Telefonplan. Available at : http://www.rosanbosch.com/en/project/vittra-school-telefonplan

Hjørring Central Library. Available at : http://www.rosanbosch.com/en/project/hjørring-central-library

Publié-e

2014-10-13

Numéro

Rubrique

Architecture