Вплив параметрів процесу перевезень пасажирів у приміському сполученні на розподіл обсягу перевезень між видами транспорту

Auteurs-es

  • Татьяна Михайловна Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine
  • Юрий Александрович Давидич Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine
  • Виктор Константинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.40362

Mots-clés :

транспортне обслуговування, приміське сполучення, вид транспорту, обсяг перевезень, параметри перевезення

Résumé

Досліджено закономірності розподілу обсягу перевезень пасажирів між залізничним та автомобільним транспортом у приміському сполученні. Наведені результати обробки натурних обстежень дозволили встановити закономірності впливу параметрів транспортного процесу перевезення пасажирів на частку пасажирів, що віддають перевагу приміському автомобільному транспорту від загального обсягу перевезень у приміському сполученні. Виявлені закономірності було математично формалізовано

Bibliographies de l'auteur-e

Татьяна Михайловна Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, докторант

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрий Александрович Давидич, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Виктор Константинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Références

Osoblivostі organіzatsії primіskih zalіznichnih pasazhirskih transported. Available at: http://studopedia.info/1-31889.html

Fundamentals of suburban passenger traffic. Available: http://scbist.com/wiki/9011-osnovy-organizacii-prigorodnogo-passazhirskogodvizheniya.html

Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.

Permovskyy, A. A. (2011). Passazhyrskye oftransportation. Nizhny Novgorod, 164.

Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhirskі transported. Kiev, 469.

Vorobyovа, I. B. (2006). Logistics approach to transport passengers in the city. Transport of the Russian Federation, 7, 38–40.

Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997). Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks. Transportation Science, 31 (2), 129–146. doi: 10.1287/trsc.31.2.129

Schmoeker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001

Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A doubly dynamic schedule-based assignment model for transit networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149

The transport system of Ukraine. Available at: http://reisvoer.com/news/118-transport-system

Halushko, V. G. (1976). Probabilistic and statistical methods by car. Kiev, 232.

Publié-e

2015-04-27

Numéro

Rubrique

Technical Sciences