Вплив параметрів процесу перевезень пасажирів у приміському сполученні на розподіл обсягу перевезень між видами транспорту

Авторы

  • Татьяна Михайловна Григорова Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Юрий Александрович Давидич Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Виктор Константинович Доля Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.40362

Ключевые слова:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, вид транспорту, обсяг перевезень, параметри перевезення

Аннотация

Досліджено закономірності розподілу обсягу перевезень пасажирів між залізничним та автомобільним транспортом у приміському сполученні. Наведені результати обробки натурних обстежень дозволили встановити закономірності впливу параметрів транспортного процесу перевезення пасажирів на частку пасажирів, що віддають перевагу приміському автомобільному транспорту від загального обсягу перевезень у приміському сполученні. Виявлені закономірності було математично формалізовано

Биографии авторов

Татьяна Михайловна Григорова, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Кандидат технических наук, докторант

Кафедра транспортных систем и логистики

Юрий Александрович Давидич, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доктор технических наук, профессор

Кафедра транспортных систем и логистики

Виктор Константинович Доля, Харьковский национальный университет городского хозяйства им. А.Н. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доктор технических наук, професор, заведующий кафедрой

Кафедра транспортных систем и логистики

Библиографические ссылки

Osoblivostі organіzatsії primіskih zalіznichnih pasazhirskih transported. Available at: http://studopedia.info/1-31889.html

Fundamentals of suburban passenger traffic. Available: http://scbist.com/wiki/9011-osnovy-organizacii-prigorodnogo-passazhirskogodvizheniya.html

Kristopchuk, M. J. (2009). Efektivnіst pasazhirskoi transportnoi Sistemi primіskogo spoluchennya. Kharkiv, 214.

Permovskyy, A. A. (2011). Passazhyrskye oftransportation. Nizhny Novgorod, 164.

Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhirskі transported. Kiev, 469.

Vorobyovа, I. B. (2006). Logistics approach to transport passengers in the city. Transport of the Russian Federation, 7, 38–40.

Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997). Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks. Transportation Science, 31 (2), 129–146. doi: 10.1287/trsc.31.2.129

Schmoeker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001

Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A doubly dynamic schedule-based assignment model for transit networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149

The transport system of Ukraine. Available at: http://reisvoer.com/news/118-transport-system

Halushko, V. G. (1976). Probabilistic and statistical methods by car. Kiev, 232.

Опубликован

2015-04-27

Выпуск

Раздел

Технические науки