Актуальність дослідження проблеми управління інноваційним розвитком закладів післядипломної педагогічної освіти на основі кластерного підходу

Auteurs-es

  • Надія Василівна Любченко Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44556

Mots-clés :

управління інноваційним розвитком закладу, Консорціум закладів післядипломної освіти, освітній кластер

Résumé

У статті визначено основні протиріччя між сучасними соціально-економічними перетвореннями в світовому та українському співтоваристві та здатністю освітньої галузі адаптуватися до умов стрімкозмінного суспільства. Обґрунтовано вирішення проблеми інноваційного розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти шляхом використання кластерного підходу до її розвитку. Визначено предмет, об’єкт, мету і завдання дослідження із обраної проблематики

Biographie de l'auteur-e

Надія Василівна Любченко, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» Національної Академії педагогічних наук України вул. Артема, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук

Директор Науково-методичного центру

Références

Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu» (Vidomosti Verkhovnoyi Rady (VVR), 2014, N 37-38, st.2004) {Iz zminamy, vnesenymy zgidno iz Zakonamy # 76-VIII vid 28.12.2014, VVR, 2015, N 6, st.40 N 319-VIII vid 09.04.2015}. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Lyubchenko, N. V.; Chernyshova, E. R. (Ed.) (2013). Upravlinnya naukovo-metodychnoyu diyal'nistyu zakladiv pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity: koordynatsiynyy aspekt: naukovo-metodychnyy posibnyk. University of Educational Management of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine. Kiev: TsP «KOMPRYNT», 256.

Yakukhno, I. I. (2011). Teoretychno-metodychni osnovy upravlinnya innovatsiynym rozvytkom pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity regionu. Zhytomyr: Polissya, 536.

Chernyshova, E. R., Huziy, N. V.; Chernyshova, E. R. (Ed.) (2014). Pidgotovka naukovo-pedagogichnykh kadriv u systemi pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity: zmist, orhanizatsiyni formy, tekhnolohiyi. Kiev: DVNZ «Un-t menedzhmentu osvity» NAPN Ukrayiny, 318.

Chernyshova E. R. (2012). Osvitni klastery yak shlyakh pidvyshchennya konkurentozdatnosti navchal'nykh zakladiv systemy pislyadyplomnoyi pedagogichnoyi osvity. Naukovo-metodychne zabezpechennya diyal'nosti osvitnikh okruhiv v umovakh reformuvannya osvitn'oyi galuzi. Seminar v ramkakh Vseukr. shkoly novatorstva ker., nauk.-ped. i ped. pratsivnykiv pislyadyplom. ped. osvity / Nats. akad. ped. nauk Ukrayiny. Rivne : PP Lapsyuk, 14–23.

Kremen', V. H. Chomu my bidni, yakshcho taki osvicheni? Dzerkalo tyzhnya, N 6, 20–27 lyutoho 2015.19:17, 21.02.2015. Available at: http://naps.gov.ua/ua/press/releases/537/

Education in the future will not have traditional diplomas and universities – a scholar. Available at: http://www.bagnet.org/news/world/252415

Publié-e

2015-06-24

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education