Впровадження інтегрованих курсів в здоров’язбережувальне навчальне середовище початкової школи

Auteurs-es

  • Надія Іванівна Шиян Полтавський національний педагогічний університет ПНПУ ім. В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна, 36003, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44831

Mots-clés :

здоров'язбережувальне навчальне середовище, природничонаукові знання, інтегроване навчання, інтегровані уроки, здоров'я учнів, середовище життя

Résumé

Зазначається про доцільність впровадження інтегрованого природовідповідного курсу «Довкілля» в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів, необхідність впровадження інтегрованих уроків при організації здоров'язбережувального навчального середовища школи. Звертається увага на проведенні інтегрованих уроків під відкритим небом, зокрема уроків серед природи,в зеленому класі. Ознайомлення з досвідом впровадження природовідповідного курсу «Довкілля» в загальноосвітніх закладах Полтавщини

Biographie de l'auteur-e

Надія Іванівна Шиян, Полтавський національний педагогічний університет ПНПУ ім. В. Г. Короленка вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна, 36003

доктор педагогічних наук, професор

Références

Bazarniy, V. (2013). Healthy Deti - buduschnost nation! Narodnoe education, 2, 15–21.

Vashchenko, O., Sviridenko, S. (2006). Zdorov`yazberihayuchi technology in schools. Headmaster, 20, 12–15.

Goose, С. (2004). Theoretical and methodological bases of formation of students' knowledge about the integrity of nature. Poltava: Environment-K, 472.

Ilchenko, V., Goose, C. (1999). Educational program "Environment": Conceptual Foundations content integration science education. Kiev; Poltava: POIPPO, 123.

Kozak, I., Kozak, N. (2012). Еfficiency zdorov'yazberezhuvalnyh implementation of educational technologies (for example CEI m. Kremenchuk and Kremenchuk, Poltava region). Postmetodyka, 5, 18–25.

Komendar, V. (1994). Problems of environmental education youth teach. guidances. Uzhgorod: VVK "Patent", 15.

Podhornaya, O. (2005). Designing zdorovesberehayuscheho of space obscheobrazovatelnoy school funds personality-oriented education. Tiraspol, 211.

Publié-e

2015-06-25

Numéro

Rubrique

Pedagogy