Впровадження інтегрованих курсів в здоров’язбережувальне навчальне середовище початкової школи

Авторы

  • Надія Іванівна Шиян Полтавский национальный педагогический университет ПНПУ им. В. Г. Короленко ул. Остроградского, 2, г.. Полтава, Украина, 36003, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44831

Ключевые слова:

здоров'язбережувальне навчальне середовище, природничонаукові знання, інтегроване навчання, інтегровані уроки, здоров'я учнів, середовище життя

Аннотация

Зазначається про доцільність впровадження інтегрованого природовідповідного курсу «Довкілля» в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів, необхідність впровадження інтегрованих уроків при організації здоров'язбережувального навчального середовища школи. Звертається увага на проведенні інтегрованих уроків під відкритим небом, зокрема уроків серед природи,в зеленому класі. Ознайомлення з досвідом впровадження природовідповідного курсу «Довкілля» в загальноосвітніх закладах Полтавщини

Биография автора

Надія Іванівна Шиян, Полтавский национальный педагогический университет ПНПУ им. В. Г. Короленко ул. Остроградского, 2, г.. Полтава, Украина, 36003

доктор педагогических наук, профессор

Библиографические ссылки

Bazarniy, V. (2013). Healthy Deti - buduschnost nation! Narodnoe education, 2, 15–21.

Vashchenko, O., Sviridenko, S. (2006). Zdorov`yazberihayuchi technology in schools. Headmaster, 20, 12–15.

Goose, С. (2004). Theoretical and methodological bases of formation of students' knowledge about the integrity of nature. Poltava: Environment-K, 472.

Ilchenko, V., Goose, C. (1999). Educational program "Environment": Conceptual Foundations content integration science education. Kiev; Poltava: POIPPO, 123.

Kozak, I., Kozak, N. (2012). Еfficiency zdorov'yazberezhuvalnyh implementation of educational technologies (for example CEI m. Kremenchuk and Kremenchuk, Poltava region). Postmetodyka, 5, 18–25.

Komendar, V. (1994). Problems of environmental education youth teach. guidances. Uzhgorod: VVK "Patent", 15.

Podhornaya, O. (2005). Designing zdorovesberehayuscheho of space obscheobrazovatelnoy school funds personality-oriented education. Tiraspol, 211.

Опубликован

2015-06-25

Выпуск

Раздел

Педагогические науки