Досвід впровадження прийомів навчання міжкультурної комунікації

Auteurs-es

  • Інна Володимирівна Ковалинська Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44832

Mots-clés :

міжкультурна комунікація, інтеркультурне середовище, культурне різноманіття, ненасильницьке спілкування, самоідентифікація, толерантність

Résumé

Стаття присвячена опису педагогічних прийомів, які використовуються працівниками міжнародних благодійних фондів у роботі з дітьми та підлітками для розвитку навичок міжкультурної комунікації у процесі міжкультурних обмінів між школярами. Автор вказує на проблеми, з якими стикаються діти, що беруть участь у міжкультурних обмінах, детально описує методику роботи з формування навичок міжкультурної комунікації у процесі міжкультурного спілкування, вказує на теоретичну основу методики, яку було застосовано у процесі роботи

Biographie de l'auteur-e

Інна Володимирівна Ковалинська, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра перекладу

Références

Edward, T. (1976). Hall. Beyond Culture. Garden City. N.Y.: Anchor. Press/Doubleday, 256.

Vereshchagin, Ye. M., Kostomarov, V. M. (2005). Language and culture. Moscow: Indryk, 1038.

Grushevitskaya, T. G., Popkov, V. D., Sadokhin, A. D. (2002). Basics of intercultural communication. Textbook for Higher educational establishments (Editor-in-chief A.P. Sadokkhin). Moscow: UNITY-DANA, 352.

Ter-Minasova, S. G. (2000). Language and intercultural communication. Moscow: Slovo, 634.

Khimicheva, S. A. (2012). Intercultural communication in modern higher education while learning a foreign language. Pedagogicheskoye obrazovaniye v Rossii, 4, 136–139.

Matsumoto, D. (2013). Psychology and culture. StP.: Peter, 718.

Shabayev, N. F. (Ed.) (1961). Samtliche Briefe, hrsg. von Pestalozzianum und von der Zentralbibliothek in Zurich, Bd 1-13, Zurich, 1946-71; in Russian translation.- Selected Pedagogical works, 1-3, 65.

Publié-e

2015-06-25

Numéro

Rubrique

Pedagogy