Досвід впровадження прийомів навчання міжкультурної комунікації
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.44832Ключові слова:
міжкультурна комунікація, інтеркультурне середовище, культурне різноманіття, ненасильницьке спілкування, самоідентифікація, толерантністьАнотація
Стаття присвячена опису педагогічних прийомів, які використовуються працівниками міжнародних благодійних фондів у роботі з дітьми та підлітками для розвитку навичок міжкультурної комунікації у процесі міжкультурних обмінів між школярами. Автор вказує на проблеми, з якими стикаються діти, що беруть участь у міжкультурних обмінах, детально описує методику роботи з формування навичок міжкультурної комунікації у процесі міжкультурного спілкування, вказує на теоретичну основу методики, яку було застосовано у процесі роботи
Посилання
Edward, T. (1976). Hall. Beyond Culture. Garden City. N.Y.: Anchor. Press/Doubleday, 256.
Vereshchagin, Ye. M., Kostomarov, V. M. (2005). Language and culture. Moscow: Indryk, 1038.
Grushevitskaya, T. G., Popkov, V. D., Sadokhin, A. D. (2002). Basics of intercultural communication. Textbook for Higher educational establishments (Editor-in-chief A.P. Sadokkhin). Moscow: UNITY-DANA, 352.
Ter-Minasova, S. G. (2000). Language and intercultural communication. Moscow: Slovo, 634.
Khimicheva, S. A. (2012). Intercultural communication in modern higher education while learning a foreign language. Pedagogicheskoye obrazovaniye v Rossii, 4, 136–139.
Matsumoto, D. (2013). Psychology and culture. StP.: Peter, 718.
Shabayev, N. F. (Ed.) (1961). Samtliche Briefe, hrsg. von Pestalozzianum und von der Zentralbibliothek in Zurich, Bd 1-13, Zurich, 1946-71; in Russian translation.- Selected Pedagogical works, 1-3, 65.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інна Володимирівна Ковалинська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.