Вибір системи індикаторів для оцінки якості надання освітніх послуг навчальними закладами

Auteurs-es

  • Елена Егоровна Кулик Чаплинська державна адміністрація вул. Радянська 38, смт.Чаплинка, Херсонська обл. 75200, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.47214

Mots-clés :

якість, якість освіти, якість освітніх послуг, ключові індикатори освітніх послуг

Résumé

На основі аналізу відомих міжнародних і національних систем індикаторів, які  дають можливість оцінити розвиток  системи освіти, визначили систему освітніх індикаторів для оцінки якості  надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами. В статті автором сформульовано оригінальні визначення таких понять, як якість, якість освіти, освітня послуга, якість освітніх послуг та індикатори освітніх послуг. 

Biographie de l'auteur-e

Елена Егоровна Кулик, Чаплинська державна адміністрація вул. Радянська 38, смт.Чаплинка, Херсонська обл. 75200

Кафедрa управління навчальними
закладами і педагогіки вищої школи УМО АПНУ,начальник відділу освіти, молоді та спорту районної

здобувач ступеня кандидата педагогічних наук

Références

(2002). Ukaz Prezydenta Ukrai'ny vid 17 kvitnja 2002 r. № 347/2002 “Pro Nacional'nu doktrynu rozvytku osvity”. Ukaz Prezydenta Ukrai'ny. – Available at: http://golovbukh.ua/regulations/2337/245648/

Dejkun, D. I., Pastovens'kyj, O. V. (2011). Metodychni rekomendacii' z optymizacii' merezhi zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv u sil's'kyh rajonah: navchal'no- metodychnyj posibnyk, za red. O. A. Udoda. In-t Innovacijnyh tehnologij MONMS Ukrai'ny, 2.

Ljashenko, O. I. (2005). Jakist' osvity jak osnova funkcionuvannja j rozvytku suchasnyh system osvity. Pedagogika i psyhologija. Visnyk akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny : Naukovo-teoretychnyj ta informacijnyj zhurnal akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny, 1, 5–12.

Panasjuk, V. P. (2003). Shkola i kachestvo. Vybor budushhego. SPb. : KARO, 384.

Obolens'ka, T. Je. (2001). Marketyng osvitnih poslug: vitchyznjanyj i zarubizhnyj dosvid. Kyiv, 208.

Nikolajenko, S. (2007). Rejtyngovi systemy – skladovi nacional'nogo monitoryngu jakosti vyshhoi' osvity. shkola. Kyiv: Byblyoteka KNTЭU, 4, 3–14.

Kalenjuk, I. S. (2003). Ekonomika osvity: Navch. Kyiv: Znannja Ukrai'ny, 316.

Kadochnikov, S. M. (2010). Osobennosti vysshego obrazovanija kak jekonomicheskogo blaga i nekotorye prakticheskie sledstvija jetih osobennostej. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz. Gl. red. Kljuev A. K. Ekaterinburg, 2 (17), 48–49.

Ljashenko, O. I., Lukina, T. O., Vashhenko, L. S. (2011). Organizacijno-metodychne zabezpechennja monitoryngovyh doslidzhen' jakosti zagal'noi' seredn'oi' osvity. Kyiv: «Pedagogichna dumka», 174.

Andrushhenko, V. P. (2004). Filosofija social'noi' roboty v Ukrai'ni na rubezhi stolit'. Rozdumy pro osvitu. Kyiv: Znannja Ukrai'ny, 312–316.

Astahova, K. V. (2002). Transformacija vyshhoi' osvity vymagaje transformacii' upravlinnja vyshhoju shkoloju. Pedagogika i psyhologija. Pedagogika i psyhologija. Visnyk akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny : Naukovo-teoretychnyj ta informacijnyj zhurnal akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny, 3, 19–22.

Vil'na encyklopedija. Vikipedija. – Available at: http://uk.wikipedia.org/wiki

Djakiv, R. S., Bohan, A. V., Gorbal',V. M. et. al (2000).Encyklopedija biznesmena, ekonomista, menedzhera. Za red. Djakiva. Kyiv: Mizhnar. ekon. fundacija, 703.

(2012). Knowledge Assessment Methodology. Knowledge for Development. – Available at: http://www.worldbank.org/kam

Kremen', V. G. (2003). Vid "kioskovoi'" psyhologii' – do osvity protjagom zhyttja. Dzerkalo tyzhnja, 5, 14.

Lokshyna, O. I. (2003). Monitoryng jakosti osvity: svitovyj. Pedagogika i psyhologija. Visnyk akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny : Naukovo-teoretychnyj ta informacijnyj zhurnal akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny, 1, 108–117.

Kas'janova, O. M. (2010). Ekspertyza regional'noi' systemy osvity na zasadah stalogo rozvytku. Teorija ta metodyka upravlinnja osvitoju, 3. – Available at: http://tme.umo.edu.ua/docs/3/10kaspsd.pdf

Publié-e

2015-07-27

Numéro

Rubrique

Pedagogy