Вибір системи індикаторів для оцінки якості надання освітніх послуг навчальними закладами

Автор(и)

  • Елена Егоровна Кулик Чаплинська державна адміністрація вул. Радянська 38, смт.Чаплинка, Херсонська обл. 75200, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.47214

Ключові слова:

якість, якість освіти, якість освітніх послуг, ключові індикатори освітніх послуг

Анотація

На основі аналізу відомих міжнародних і національних систем індикаторів, які  дають можливість оцінити розвиток  системи освіти, визначили систему освітніх індикаторів для оцінки якості  надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами. В статті автором сформульовано оригінальні визначення таких понять, як якість, якість освіти, освітня послуга, якість освітніх послуг та індикатори освітніх послуг. 

Біографія автора

Елена Егоровна Кулик, Чаплинська державна адміністрація вул. Радянська 38, смт.Чаплинка, Херсонська обл. 75200

Кафедрa управління навчальними
закладами і педагогіки вищої школи УМО АПНУ,начальник відділу освіти, молоді та спорту районної

здобувач ступеня кандидата педагогічних наук

Посилання

(2002). Ukaz Prezydenta Ukrai'ny vid 17 kvitnja 2002 r. № 347/2002 “Pro Nacional'nu doktrynu rozvytku osvity”. Ukaz Prezydenta Ukrai'ny. – Available at: http://golovbukh.ua/regulations/2337/245648/

Dejkun, D. I., Pastovens'kyj, O. V. (2011). Metodychni rekomendacii' z optymizacii' merezhi zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv u sil's'kyh rajonah: navchal'no- metodychnyj posibnyk, za red. O. A. Udoda. In-t Innovacijnyh tehnologij MONMS Ukrai'ny, 2.

Ljashenko, O. I. (2005). Jakist' osvity jak osnova funkcionuvannja j rozvytku suchasnyh system osvity. Pedagogika i psyhologija. Visnyk akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny : Naukovo-teoretychnyj ta informacijnyj zhurnal akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny, 1, 5–12.

Panasjuk, V. P. (2003). Shkola i kachestvo. Vybor budushhego. SPb. : KARO, 384.

Obolens'ka, T. Je. (2001). Marketyng osvitnih poslug: vitchyznjanyj i zarubizhnyj dosvid. Kyiv, 208.

Nikolajenko, S. (2007). Rejtyngovi systemy – skladovi nacional'nogo monitoryngu jakosti vyshhoi' osvity. shkola. Kyiv: Byblyoteka KNTЭU, 4, 3–14.

Kalenjuk, I. S. (2003). Ekonomika osvity: Navch. Kyiv: Znannja Ukrai'ny, 316.

Kadochnikov, S. M. (2010). Osobennosti vysshego obrazovanija kak jekonomicheskogo blaga i nekotorye prakticheskie sledstvija jetih osobennostej. Universitetskoe upravlenie: praktika i analiz. Gl. red. Kljuev A. K. Ekaterinburg, 2 (17), 48–49.

Ljashenko, O. I., Lukina, T. O., Vashhenko, L. S. (2011). Organizacijno-metodychne zabezpechennja monitoryngovyh doslidzhen' jakosti zagal'noi' seredn'oi' osvity. Kyiv: «Pedagogichna dumka», 174.

Andrushhenko, V. P. (2004). Filosofija social'noi' roboty v Ukrai'ni na rubezhi stolit'. Rozdumy pro osvitu. Kyiv: Znannja Ukrai'ny, 312–316.

Astahova, K. V. (2002). Transformacija vyshhoi' osvity vymagaje transformacii' upravlinnja vyshhoju shkoloju. Pedagogika i psyhologija. Pedagogika i psyhologija. Visnyk akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny : Naukovo-teoretychnyj ta informacijnyj zhurnal akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny, 3, 19–22.

Vil'na encyklopedija. Vikipedija. – Available at: http://uk.wikipedia.org/wiki

Djakiv, R. S., Bohan, A. V., Gorbal',V. M. et. al (2000).Encyklopedija biznesmena, ekonomista, menedzhera. Za red. Djakiva. Kyiv: Mizhnar. ekon. fundacija, 703.

(2012). Knowledge Assessment Methodology. Knowledge for Development. – Available at: http://www.worldbank.org/kam

Kremen', V. G. (2003). Vid "kioskovoi'" psyhologii' – do osvity protjagom zhyttja. Dzerkalo tyzhnja, 5, 14.

Lokshyna, O. I. (2003). Monitoryng jakosti osvity: svitovyj. Pedagogika i psyhologija. Visnyk akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny : Naukovo-teoretychnyj ta informacijnyj zhurnal akademii' pedagogichnyh nauk Ukrai'ny, 1, 108–117.

Kas'janova, O. M. (2010). Ekspertyza regional'noi' systemy osvity na zasadah stalogo rozvytku. Teorija ta metodyka upravlinnja osvitoju, 3. – Available at: http://tme.umo.edu.ua/docs/3/10kaspsd.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-27

Номер

Розділ

Педагогічні науки