Організаційно-педагогічні умови формування безпечного освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі

Auteurs-es

  • Наталія Миронівна Нечипор Академія сухопутних військ ім. гетьмана Петра Сагайдачного, вул. Героїв Майдану, 32, м. Львів, Україна, 79012, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-1773-3521

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.49338

Mots-clés :

безпечне освітнє середовище, умови, вищий військовий навчальний заклад, формування, фактори

Résumé

В статті проведено короткий аналіз чинників, що спричиняють загрози безпеці освітнього середовища; визначено фактори ризику в освітньому середовищі; висвітлено базові організаційно-педагогічні умов, які забезпечують процес формування безпечного середовища військового навчального закладу; запропоновано шлях реалізації окремої педагогічної умови - впровадження в навчально-виховний процес спеціального курсу

Biographie de l'auteur-e

Наталія Миронівна Нечипор, Академія сухопутних військ ім. гетьмана Петра Сагайдачного, вул. Героїв Майдану, 32, м. Львів, Україна, 79012

Молодший науковий співробітник

Навчально-науковий центр мовної підготовки

Références

Pro Nacionalnu strategiju rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku. (2013). Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 25 chervnja 2013 roku No. 344/2013 [About National strategy of education development for 2021. Order of the President of Ukraine No. 344/2013 from June 25, 2013]. Ofitsijnyj visnyk Ukrajiny, 50, 18–136.

Baeva, I. A. (2002). Psikhologicheskaya bezopasnost v obrazovanii. Sankt Petersburg: Soyuz, 271.

Velichko, Ye. V. (2011). Upravlenie psikhologicheskoy bezopasnostyu obrazovatelnoy sredy kolledzha [Management of psychological safety of the college educational environment] Psikhologiya v Rossii i za rubezhom. Sankt-Peterburg: Renome, 72–75.

Obozova, O. (2011). Psykhologhichna bezpeka osvitnjogho seredovyshha [Psychological safety of educational environment]. Psykhologh, 10, 3–6.

Kodzhaspirova, G. M. (2008). Psikhologo-pedagogicheskaya kultura pedagoga kak vedushchiy faktor bezopasnosti obrazovatelnoy sredy [Psycho-pedagogical culture of the teacher as a leading factor in the safety of the educational environment]. Bezopasnost obrazovatelnoy sredy. Moscow: Ekon-Inform, 20.

Gafner, V. V. (Ed.) (2011). Pedagogika bezopasnosti kak novoe nauchnoe napravlenie sovremennoy pedagogiki [Pedagogy of security – a new scientific steam in modern pedagogy]. Grani pedagogіki bezopasnosti. Yekaterinburg. GOU VPO Uralskii gosudarstvenii pedagogicheskii universitet, 6–12.

Gayazova, L. A. (2011). Obezpechenie kompleksnoy bezopasnosti obrazovatelnoy sredy i ee psikhologicheskoe soprovozhdenie [Ensuring of educational environment complex safety and its psychological support]. Izvestiya Rossiyskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. A. I. Gertsena, 142, 27–33.

Pilipenko, V. F., Yerkov, N. V., Parfenov, A. A. (2006). Obespechenie kompleksnoy bezopasnosti v obrazovatelnom uchrezhdenii. Teoriya i praktika [Ensuring of complex safety in educational establishments. Theory and practice]. Moscow: Ayris-Press, 192.

Chesnokov, N. A. (2007). Mesto i rol pedagogicheskoy bezopasnosti obrazovatelnykh sistem gosudarstva [Place and role of state educational systems safety]. Sotsiologiya obrazovaniya, 11, 32–44.

Petrov, S. V. (2006). Obespechenie bezopasnosti obrazovatelnogo uchrezhdeniya [Ensuring of the safety educational establishment]. Moscow. NTS ENAS, 248.

Shevchenko, L. S. (2009). Osvitnia bezpeka Ukrainy v umovakh hlobalizatsii [Educational safety of Ukraine in the context of globalization]. Naukovyi visnyk Volynskoho natsionalnoho universytetu im. Lesi Ukrainky , 4, 291–296.

Gayazova, L. A. (2013). Postroenie modeli bezopasnosti shkolnoy sredy v sotsialno-psikhologicheskikh issledovaniyakh [Modeling of a safe school environment in socio-psychological researches]. Izvestiya Rossiyskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. A. I. Gertsena, 158, 48–55.

Publié-e

2015-09-29

Numéro

Rubrique

Pedagogy