Середовищні детермінанти когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі внз

Auteurs-es

  • Лариса Леонідівна Ордіна Білоцерківський національний аграрний університет пл. Соборна, 8/1, м. Біла Церква, Україна, 09117, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51926

Mots-clés :

середовищні детермінанти, когнітивний розвиток, середовищний підхід, педагогіка середовища, культуротворче середовище

Résumé

У статті проаналізовано середовищні детермінанти когнітивного розвитку студентів у культуротворчому середовищі ВНЗ, що визначають зміст пізнавальних, креативних здібностей майбутніх фахівців, психічної реконструкції соціокультурної сутності студентів. Визначено сутність середовищного підходу до оволодіння когнітивними стилями діяльності, інтелектуальною культурою. Окреслено специфіку інтелектуально-креативної діяльності студентів, що забезпечує прояв їх творчого потенціалу

Biographie de l'auteur-e

Лариса Леонідівна Ордіна, Білоцерківський національний аграрний університет пл. Соборна, 8/1, м. Біла Церква, Україна, 09117

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра суспільно-гуманітарних дисциплін 

Références

Shackij, S. T. (1980). Izbrannye pedagogicheskie sochineniya. Moscow: Pedagogika, 720.

Makarenko, A. S. (1988). Sochineniya. Moscow: Pedagogika, 311.

Piazhe, Z.; Gal'perin, Y, Zhdan, A. (Eds.) (1992). Teoriya stadij. Istoriya zarubezhnoj psihologii. 30-e – 60-e gody XX veka. Moscow: Izd-vo Mosk. un-ta, 232–292.

Semina L. V. Diagnosticheskij i motivacionnyj ehtapy formirovaniya kognitivnoj samostoyatel'nosti v processe obucheniya bakalavrov. «Innovacionnye napravleniya v pedagogicheskom obrazovanii» s mezhdunarodnym uchastiem. Available at: http://econf.rae.ru/article/5141

Adler, A.; Judina, A. A. (Ed.) (1997). Nauka zhit'. Kyiv: Port-Royall, 287.

Perkins, D. N. (1988). Tvorcheskaya odarennost' kak psihologicheskoe ponyatie. Naukovedenie, 4, 88–92.

Publié-e

2015-10-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education