Середовищні детермінанти когнітивного розвитку студентів в культуротворчому середовищі внз
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.51926Ключові слова:
середовищні детермінанти, когнітивний розвиток, середовищний підхід, педагогіка середовища, культуротворче середовищеАнотація
У статті проаналізовано середовищні детермінанти когнітивного розвитку студентів у культуротворчому середовищі ВНЗ, що визначають зміст пізнавальних, креативних здібностей майбутніх фахівців, психічної реконструкції соціокультурної сутності студентів. Визначено сутність середовищного підходу до оволодіння когнітивними стилями діяльності, інтелектуальною культурою. Окреслено специфіку інтелектуально-креативної діяльності студентів, що забезпечує прояв їх творчого потенціалу
Посилання
Shackij, S. T. (1980). Izbrannye pedagogicheskie sochineniya. Moscow: Pedagogika, 720.
Makarenko, A. S. (1988). Sochineniya. Moscow: Pedagogika, 311.
Piazhe, Z.; Gal'perin, Y, Zhdan, A. (Eds.) (1992). Teoriya stadij. Istoriya zarubezhnoj psihologii. 30-e – 60-e gody XX veka. Moscow: Izd-vo Mosk. un-ta, 232–292.
Semina L. V. Diagnosticheskij i motivacionnyj ehtapy formirovaniya kognitivnoj samostoyatel'nosti v processe obucheniya bakalavrov. «Innovacionnye napravleniya v pedagogicheskom obrazovanii» s mezhdunarodnym uchastiem. Available at: http://econf.rae.ru/article/5141
Adler, A.; Judina, A. A. (Ed.) (1997). Nauka zhit'. Kyiv: Port-Royall, 287.
Perkins, D. N. (1988). Tvorcheskaya odarennost' kak psihologicheskoe ponyatie. Naukovedenie, 4, 88–92.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Лариса Леонідівна Ордіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.