Проблеми та перспективи розвитку ринку туристських послуг в Харківському регіоні в контексті реалізації його економічних інтересів

Auteurs-es

  • Ірина Валеріївна Івах Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine
  • Наталія Миколаївна Богдан Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine
  • Лариса Володимирівна Оболенцева Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.52775

Mots-clés :

туризм, ринок туристських послуг, туристський потенціал, туристська сфера, інфраструктура, готельне господарство

Résumé

Досліджено сучасний стан ринку туристських послуг в Харківському регіоні, проаналізовано його сильні та слабкі сторони з позиції конкурентоспроможності. Розглянуто ресурсний потенціал ринку та його можливості при раціональному та ефективному їх використанні. Виявлено основні проблеми, запропоновано перспективи та пріоритетні напрямки розвитку туристської сфери в Харківському регіоні

Bibliographies de l'auteur-e

Ірина Валеріївна Івах, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Факультет менеджменту

Наталія Миколаївна Богдан, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доцент, кандидат економічних наук

Кафедра туризму та готельного господарства

Лариса Володимирівна Оболенцева, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доцент, кандидат економічних наук

Кафедра туризму та готельного господарства

Références

The concept of tourism development in the Kharkiv region till 2020 (2013). Available at: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77

Kabushkin, N. I. (2002). Menedzhment turizma [Tourism management]. Minsk: Novoe znanie, 409.

Kvartal`nov, V. (2010). Menedzhment v turizme. Turizm kak vid deyatel`nosti [Management in tourism. Tourism as an activity]. Moscow: Finansy i statistika, 359.

Ljubitseva, O. O. (2002). Rynok turystychnykh poslug (geoprostorovi aspekty) [The market of tourist services (geospatial aspects)]. Kyiv: Al`terpres, 436.

Pankova, Je. V. (2003). Turystychne krajeznavstvo [Tourist regional studies]. Kyiv: Al`terpres, 352.

Pysarevs`kyj, I. M., Abramov, V. V., Andrenko, I. B., Aleksandrova, S. A.; Pisarevs'kij, І. M. (Ed.) (2011). Turyzm i misto: dosvid, problemy ta perspektyvy [Tourism and the city: experience, problems and prospects]. Kharkiv: Kharkivska nacional'na akademija mis'kogo gospodarstva, 284.

Jerofeeva, G. M. (2008). Turyzm na Kharkivshchyni. Pryrodno-rekreatsiini resursy ta istoryko-kul`turnyi potentsial region [Tourism in Kharkiv region. Natural-recreational resources and historical and cultural potential of the region]. Upravlinnja kul'tury i turyzmu Kharkivs'koi' oblasnoi' derzhavnoi' administracii'. Kharkivs'ka oblasna universytec'ka naukova biblioteka, 203.

Publié-e

2015-11-24

Numéro

Rubrique

Economics