Проблеми та перспективи розвитку ринку туристських послуг в Харківському регіоні в контексті реалізації його економічних інтересів

Авторы

  • Ірина Валеріївна Івах Харьковский национальный университет городского хозяйства имени О. М. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Наталія Миколаївна Богдан Харьковский национальный университет городского хозяйства имени О. М. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine
  • Лариса Володимирівна Оболенцева Харьковский национальный университет городского хозяйства имени О. М. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.52775

Ключевые слова:

туризм, ринок туристських послуг, туристський потенціал, туристська сфера, інфраструктура, готельне господарство

Аннотация

Досліджено сучасний стан ринку туристських послуг в Харківському регіоні, проаналізовано його сильні та слабкі сторони з позиції конкурентоспроможності. Розглянуто ресурсний потенціал ринку та його можливості при раціональному та ефективному їх використанні. Виявлено основні проблеми, запропоновано перспективи та пріоритетні напрямки розвитку туристської сфери в Харківському регіоні

Биографии авторов

Ірина Валеріївна Івах, Харьковский национальный университет городского хозяйства имени О. М. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Факультет менеджмента

Наталія Миколаївна Богдан, Харьковский национальный университет городского хозяйства имени О. М. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доцент, кандидат экономических наук

Кафедра туризма и гостиничного хозяйства

Лариса Володимирівна Оболенцева, Харьковский национальный университет городского хозяйства имени О. М. Бекетова ул. Революции, 12, г. Харьков, Украина, 61002

Доцент, кандидат экономических наук

Кафедра туризма и гостиничного хозяйства

Библиографические ссылки

The concept of tourism development in the Kharkiv region till 2020 (2013). Available at: http://www.ts.lica.com.ua/b_text.php?type=3&id=8096&base=77

Kabushkin, N. I. (2002). Menedzhment turizma [Tourism management]. Minsk: Novoe znanie, 409.

Kvartal`nov, V. (2010). Menedzhment v turizme. Turizm kak vid deyatel`nosti [Management in tourism. Tourism as an activity]. Moscow: Finansy i statistika, 359.

Ljubitseva, O. O. (2002). Rynok turystychnykh poslug (geoprostorovi aspekty) [The market of tourist services (geospatial aspects)]. Kyiv: Al`terpres, 436.

Pankova, Je. V. (2003). Turystychne krajeznavstvo [Tourist regional studies]. Kyiv: Al`terpres, 352.

Pysarevs`kyj, I. M., Abramov, V. V., Andrenko, I. B., Aleksandrova, S. A.; Pisarevs'kij, І. M. (Ed.) (2011). Turyzm i misto: dosvid, problemy ta perspektyvy [Tourism and the city: experience, problems and prospects]. Kharkiv: Kharkivska nacional'na akademija mis'kogo gospodarstva, 284.

Jerofeeva, G. M. (2008). Turyzm na Kharkivshchyni. Pryrodno-rekreatsiini resursy ta istoryko-kul`turnyi potentsial region [Tourism in Kharkiv region. Natural-recreational resources and historical and cultural potential of the region]. Upravlinnja kul'tury i turyzmu Kharkivs'koi' oblasnoi' derzhavnoi' administracii'. Kharkivs'ka oblasna universytec'ka naukova biblioteka, 203.

Опубликован

2015-11-24

Выпуск

Раздел

Экономические науки