Теорія інформаційної війни: базові основи, методологія та понятійний апарат

Auteurs-es

  • Олександр Васильович Курбан Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ,Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.53940

Mots-clés :

інформаційна війна, психологічна війна, соціальні мережі, інтернет, інформація, комунікація, гібридна війна

Résumé

Проведено комплексне теоретичне дослідження та визначення базових положень сучасної теорії інформаційної війни у соціальних он-лайн мережах. Встановлено три базових блоки за якими систематизуються теоретико-методологічні основи зазначеної теми: інформаційно-психологічна війна, соціальні оф-лайн та он-лайн мережі. Відповідно до трьох напрямків визначено профільні теоретичні положення та сформовано методологічне обґрунтування інформаційних процесів в рамках інформаційної війни у соціальних он-лайн мережах

Biographie de l'auteur-e

Олександр Васильович Курбан, Київський університет імені Бориса Грінченка вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, м. Київ,Україна, 04053

Кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 

Références

Korol'ko, V. G. (2000). Osnovy pablik rilejshnz. Moscow – Kyiv: Refl-buk – «Vakler», 528.

Zelenin, V. V. (2014). Po toj bik pravdy: nejrolingvistychne programuvannja jak zbroja informacijno-propagandys'koi' vijny. Vinnycja: TOV «Vindruk», 384.

Fon Klauzevyc, K. (2007). O vojne. Moscow: Jeksmo, 864. Available at: http://menegerbook.net/menegment/1276-karl_fon_klauzevic_o_voiyne_kniga.html

Mak-Ljuen, M. (2001). Galaktyka Gutenberga: stanovlennja ljudyny drukovanoi' knygy. Kyiv: Nika-Centr, 464.

Makljujen, G. M. (2003). Ponimanie Media: vneshnee rasshirenie cheloveka. Moscow: «Kanon-press-C», 464.

Bzhezinskij, Z. (1994). Velikaja shahmatnaja doska. Gospodstvo Ameriki i ego geostrategicheskie imperativy. Moscow: Mezhdunar. otnoshenija, 256.

Bzhezinskij, Z. (2004). Vybor. Global'noe gospodstvo ili global'noe liderstvo. Moscow: Mezhdunarodnye otnoshenija, 288.

Kara-Murza, S. G. (2007). Manipuljacija soznaniem. Moscow: JeKSMO, 867.

Pochepcov, G. G. (2000). Informacionnye vojny. Osnovy voenno-kommunikativnyh issledovanij. Moscow – Kyiv: «Refl-buk» – «Vakler», 576.

Pochepcov, G. G. (2000). Psihologicheskie vojny. Moscow – Kyiv: «Refl-buk» – «Vakler», 528.

Karnegi, D. (2004). Kak priobretat' druzej i okazyvat' vlijanie na ljudej. Moscow: Dom slavjanskoj knigi, 590.

Kurban, O. V. (2014). PR u marketyngovyh komunikacijah. Kyiv: Kondor-Vydavnyctvo, 246.

Kurban, O. V. (2012). Diagnostyka ta modeljuvannja PR-procesiv. Kyiv: Ukrai'ns'ka konfederacija zhurnalistiv, 160.

Halilov, D. (2013). Marketing v social'nyh setjah. Moscow: Izd-vo «Man, Ivanov i Ferber», 240.

Konyk, D., Rendel, S. (2011). Rasstav'te seti. Kak ispol'zovat' Internet v interesah vashogo biznesa. Kyiv: OOO «Kompanija LIK», 120.

Achkasova, V. A., Volodina, L. V. (2005). Svjazi s obshhestvennost'ju kak social'naja inzhenerija. Sankt-Peterburg: Rech', 336.

Il'ganaeva, V. A. (Ed.) (2009). Social'nye kommunikacii (teorija, metodologija, dejatel'nost'). Kharkiv: KP «Gorodskaja tipografija», 392.

Publié-e

2015-11-24

Numéro

Rubrique

Social communication