Теорія інформаційної війни: базові основи, методологія та понятійний апарат
DOI :
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.53940Mots-clés :
інформаційна війна, психологічна війна, соціальні мережі, інтернет, інформація, комунікація, гібридна війнаRésumé
Проведено комплексне теоретичне дослідження та визначення базових положень сучасної теорії інформаційної війни у соціальних он-лайн мережах. Встановлено три базових блоки за якими систематизуються теоретико-методологічні основи зазначеної теми: інформаційно-психологічна війна, соціальні оф-лайн та он-лайн мережі. Відповідно до трьох напрямків визначено профільні теоретичні положення та сформовано методологічне обґрунтування інформаційних процесів в рамках інформаційної війни у соціальних он-лайн мережах
Références
Korol'ko, V. G. (2000). Osnovy pablik rilejshnz. Moscow – Kyiv: Refl-buk – «Vakler», 528.
Zelenin, V. V. (2014). Po toj bik pravdy: nejrolingvistychne programuvannja jak zbroja informacijno-propagandys'koi' vijny. Vinnycja: TOV «Vindruk», 384.
Fon Klauzevyc, K. (2007). O vojne. Moscow: Jeksmo, 864. Available at: http://menegerbook.net/menegment/1276-karl_fon_klauzevic_o_voiyne_kniga.html
Mak-Ljuen, M. (2001). Galaktyka Gutenberga: stanovlennja ljudyny drukovanoi' knygy. Kyiv: Nika-Centr, 464.
Makljujen, G. M. (2003). Ponimanie Media: vneshnee rasshirenie cheloveka. Moscow: «Kanon-press-C», 464.
Bzhezinskij, Z. (1994). Velikaja shahmatnaja doska. Gospodstvo Ameriki i ego geostrategicheskie imperativy. Moscow: Mezhdunar. otnoshenija, 256.
Bzhezinskij, Z. (2004). Vybor. Global'noe gospodstvo ili global'noe liderstvo. Moscow: Mezhdunarodnye otnoshenija, 288.
Kara-Murza, S. G. (2007). Manipuljacija soznaniem. Moscow: JeKSMO, 867.
Pochepcov, G. G. (2000). Informacionnye vojny. Osnovy voenno-kommunikativnyh issledovanij. Moscow – Kyiv: «Refl-buk» – «Vakler», 576.
Pochepcov, G. G. (2000). Psihologicheskie vojny. Moscow – Kyiv: «Refl-buk» – «Vakler», 528.
Karnegi, D. (2004). Kak priobretat' druzej i okazyvat' vlijanie na ljudej. Moscow: Dom slavjanskoj knigi, 590.
Kurban, O. V. (2014). PR u marketyngovyh komunikacijah. Kyiv: Kondor-Vydavnyctvo, 246.
Kurban, O. V. (2012). Diagnostyka ta modeljuvannja PR-procesiv. Kyiv: Ukrai'ns'ka konfederacija zhurnalistiv, 160.
Halilov, D. (2013). Marketing v social'nyh setjah. Moscow: Izd-vo «Man, Ivanov i Ferber», 240.
Konyk, D., Rendel, S. (2011). Rasstav'te seti. Kak ispol'zovat' Internet v interesah vashogo biznesa. Kyiv: OOO «Kompanija LIK», 120.
Achkasova, V. A., Volodina, L. V. (2005). Svjazi s obshhestvennost'ju kak social'naja inzhenerija. Sankt-Peterburg: Rech', 336.
Il'ganaeva, V. A. (Ed.) (2009). Social'nye kommunikacii (teorija, metodologija, dejatel'nost'). Kharkiv: KP «Gorodskaja tipografija», 392.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
(c) Tous droits réservés Олександр Васильович Курбан 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.