Теорія інформаційної війни: базові основи, методологія та понятійний апарат
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.53940Ключові слова:
інформаційна війна, психологічна війна, соціальні мережі, інтернет, інформація, комунікація, гібридна війнаАнотація
Проведено комплексне теоретичне дослідження та визначення базових положень сучасної теорії інформаційної війни у соціальних он-лайн мережах. Встановлено три базових блоки за якими систематизуються теоретико-методологічні основи зазначеної теми: інформаційно-психологічна війна, соціальні оф-лайн та он-лайн мережі. Відповідно до трьох напрямків визначено профільні теоретичні положення та сформовано методологічне обґрунтування інформаційних процесів в рамках інформаційної війни у соціальних он-лайн мережах
Посилання
Korol'ko, V. G. (2000). Osnovy pablik rilejshnz. Moscow – Kyiv: Refl-buk – «Vakler», 528.
Zelenin, V. V. (2014). Po toj bik pravdy: nejrolingvistychne programuvannja jak zbroja informacijno-propagandys'koi' vijny. Vinnycja: TOV «Vindruk», 384.
Fon Klauzevyc, K. (2007). O vojne. Moscow: Jeksmo, 864. Available at: http://menegerbook.net/menegment/1276-karl_fon_klauzevic_o_voiyne_kniga.html
Mak-Ljuen, M. (2001). Galaktyka Gutenberga: stanovlennja ljudyny drukovanoi' knygy. Kyiv: Nika-Centr, 464.
Makljujen, G. M. (2003). Ponimanie Media: vneshnee rasshirenie cheloveka. Moscow: «Kanon-press-C», 464.
Bzhezinskij, Z. (1994). Velikaja shahmatnaja doska. Gospodstvo Ameriki i ego geostrategicheskie imperativy. Moscow: Mezhdunar. otnoshenija, 256.
Bzhezinskij, Z. (2004). Vybor. Global'noe gospodstvo ili global'noe liderstvo. Moscow: Mezhdunarodnye otnoshenija, 288.
Kara-Murza, S. G. (2007). Manipuljacija soznaniem. Moscow: JeKSMO, 867.
Pochepcov, G. G. (2000). Informacionnye vojny. Osnovy voenno-kommunikativnyh issledovanij. Moscow – Kyiv: «Refl-buk» – «Vakler», 576.
Pochepcov, G. G. (2000). Psihologicheskie vojny. Moscow – Kyiv: «Refl-buk» – «Vakler», 528.
Karnegi, D. (2004). Kak priobretat' druzej i okazyvat' vlijanie na ljudej. Moscow: Dom slavjanskoj knigi, 590.
Kurban, O. V. (2014). PR u marketyngovyh komunikacijah. Kyiv: Kondor-Vydavnyctvo, 246.
Kurban, O. V. (2012). Diagnostyka ta modeljuvannja PR-procesiv. Kyiv: Ukrai'ns'ka konfederacija zhurnalistiv, 160.
Halilov, D. (2013). Marketing v social'nyh setjah. Moscow: Izd-vo «Man, Ivanov i Ferber», 240.
Konyk, D., Rendel, S. (2011). Rasstav'te seti. Kak ispol'zovat' Internet v interesah vashogo biznesa. Kyiv: OOO «Kompanija LIK», 120.
Achkasova, V. A., Volodina, L. V. (2005). Svjazi s obshhestvennost'ju kak social'naja inzhenerija. Sankt-Peterburg: Rech', 336.
Il'ganaeva, V. A. (Ed.) (2009). Social'nye kommunikacii (teorija, metodologija, dejatel'nost'). Kharkiv: KP «Gorodskaja tipografija», 392.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олександр Васильович Курбан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.