Психологічне дослідження самоактуалізації працівників рекламної сфери в професійній діяльності

Auteurs-es

  • Валерія Геннадіївна Кот ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52a, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54857

Mots-clés :

самоактуалізація, працівники рекламної сфери, факторній аналіз, гендерна специфіка, особистість, професійна діяльність

Résumé

В статті представлено результати дослідження самоактуалізації працівників рекламної сфери. Використано метод середніх величин та факторний аналіз масиву даних. Висвітлено гендерну специфіку самоактуалізації серед працівників рекламної сфери. Виявлено певну професійно-орієнтовану модифікацію особистостей рекламістів

Biographie de l'auteur-e

Валерія Геннадіївна Кот, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52a, м. Київ, Україна, 04053

Кафедра психології управління ЦІППО

Références

Maslou, A. (2001). Motivatsiya i lichnost. Moscow – Sankt-Peterburgb, 479.

Frankl, V. (1995). Chelovek v poiskah smyisla. Moscow: Progress, 253.

Olport, G. (1998). Lichnost v psihologi. Moscow: KSP, 347.

Hell, L., Zigler, D. (2000). Teorii lichnosti. Sankt-Peterbutg: Piter, 609.

Abulhanova-Slavskaya, K. A. (1980). Deyatelnost i psihologiya lichnosti. Moscow: Nauka, 334.

Korostyileva, L. A. (2005). Psihologiya samorealizatsii lichnosti: zatrudneniya v professionalnoy sfere. Sankt-Peterburg: Izd-vo «Rech», 222.

Vahromov, E. E. (2001). Psihologicheskie kontseptsii razvitiya cheloveka: teoriya samoaktualizatsii. Moscow: Mezhdunarodnaya pedagogicheskaya akademiya, 162.

Karamushka, L. M., Tkalych, M. G. (2009). Samoaktualizacija menedzheriv u profesijno-upravlinskij dijal'nosti (na materiali dijal'nosti komercijnyh organizacij). Kyiv – Zaporizhe: „Prosvita”, 260.

Gozman, L. Ya., Kroz, M. V., Latinskaya, M. V. (1995). Samoaktualizatsionnyiy test. Moscow: Ros. ped. agentstvo, 43.

Fetiskin, N. P., Kozlov, V. V., Manuylov, G. M. (2002). Sotsialno-psihologicheskaya diagnostika razvitiya lichnosti i malyih grupp. Moscow, 426–433.

Publié-e

2015-12-22

Numéro

Rubrique

Psychological science