Психологічне дослідження самоактуалізації працівників рекламної сфери в професійній діяльності

Autor

  • Валерія Геннадіївна Кот ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52a, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54857

Słowa kluczowe:

самоактуалізація, працівники рекламної сфери, факторній аналіз, гендерна специфіка, особистість, професійна діяльність

Abstrakt

В статті представлено результати дослідження самоактуалізації працівників рекламної сфери. Використано метод середніх величин та факторний аналіз масиву даних. Висвітлено гендерну специфіку самоактуалізації серед працівників рекламної сфери. Виявлено певну професійно-орієнтовану модифікацію особистостей рекламістів

Biogram autora

Валерія Геннадіївна Кот, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Артема, 52a, м. Київ, Україна, 04053

Кафедра психології управління ЦІППО

Bibliografia

Maslou, A. (2001). Motivatsiya i lichnost. Moscow – Sankt-Peterburgb, 479.

Frankl, V. (1995). Chelovek v poiskah smyisla. Moscow: Progress, 253.

Olport, G. (1998). Lichnost v psihologi. Moscow: KSP, 347.

Hell, L., Zigler, D. (2000). Teorii lichnosti. Sankt-Peterbutg: Piter, 609.

Abulhanova-Slavskaya, K. A. (1980). Deyatelnost i psihologiya lichnosti. Moscow: Nauka, 334.

Korostyileva, L. A. (2005). Psihologiya samorealizatsii lichnosti: zatrudneniya v professionalnoy sfere. Sankt-Peterburg: Izd-vo «Rech», 222.

Vahromov, E. E. (2001). Psihologicheskie kontseptsii razvitiya cheloveka: teoriya samoaktualizatsii. Moscow: Mezhdunarodnaya pedagogicheskaya akademiya, 162.

Karamushka, L. M., Tkalych, M. G. (2009). Samoaktualizacija menedzheriv u profesijno-upravlinskij dijal'nosti (na materiali dijal'nosti komercijnyh organizacij). Kyiv – Zaporizhe: „Prosvita”, 260.

Gozman, L. Ya., Kroz, M. V., Latinskaya, M. V. (1995). Samoaktualizatsionnyiy test. Moscow: Ros. ped. agentstvo, 43.

Fetiskin, N. P., Kozlov, V. V., Manuylov, G. M. (2002). Sotsialno-psihologicheskaya diagnostika razvitiya lichnosti i malyih grupp. Moscow, 426–433.

##submission.downloads##

Opublikowane

2015-12-22

Numer

Dział

Psychological science