Психологічне дослідження самоактуалізації працівників рекламної сфери в професійній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.54857Słowa kluczowe:
самоактуалізація, працівники рекламної сфери, факторній аналіз, гендерна специфіка, особистість, професійна діяльністьAbstrakt
В статті представлено результати дослідження самоактуалізації працівників рекламної сфери. Використано метод середніх величин та факторний аналіз масиву даних. Висвітлено гендерну специфіку самоактуалізації серед працівників рекламної сфери. Виявлено певну професійно-орієнтовану модифікацію особистостей рекламістів
Bibliografia
Maslou, A. (2001). Motivatsiya i lichnost. Moscow – Sankt-Peterburgb, 479.
Frankl, V. (1995). Chelovek v poiskah smyisla. Moscow: Progress, 253.
Olport, G. (1998). Lichnost v psihologi. Moscow: KSP, 347.
Hell, L., Zigler, D. (2000). Teorii lichnosti. Sankt-Peterbutg: Piter, 609.
Abulhanova-Slavskaya, K. A. (1980). Deyatelnost i psihologiya lichnosti. Moscow: Nauka, 334.
Korostyileva, L. A. (2005). Psihologiya samorealizatsii lichnosti: zatrudneniya v professionalnoy sfere. Sankt-Peterburg: Izd-vo «Rech», 222.
Vahromov, E. E. (2001). Psihologicheskie kontseptsii razvitiya cheloveka: teoriya samoaktualizatsii. Moscow: Mezhdunarodnaya pedagogicheskaya akademiya, 162.
Karamushka, L. M., Tkalych, M. G. (2009). Samoaktualizacija menedzheriv u profesijno-upravlinskij dijal'nosti (na materiali dijal'nosti komercijnyh organizacij). Kyiv – Zaporizhe: „Prosvita”, 260.
Gozman, L. Ya., Kroz, M. V., Latinskaya, M. V. (1995). Samoaktualizatsionnyiy test. Moscow: Ros. ped. agentstvo, 43.
Fetiskin, N. P., Kozlov, V. V., Manuylov, G. M. (2002). Sotsialno-psihologicheskaya diagnostika razvitiya lichnosti i malyih grupp. Moscow, 426–433.
##submission.downloads##
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Copyright (c) 2015 Валерія Геннадіївна Кот
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Our journal abides by the Creative Commons CC BY copyright rights and permissions for open access journals.
Authors, who are published in this journal, agree to the following conditions:
1. The authors reserve the right to authorship of the work and pass the first publication right of this work to the journal under the terms of a Creative Commons CC BY, which allows others to freely distribute the published research with the obligatory reference to the authors of the original work and the first publication of the work in this journal.
2. The authors have the right to conclude separate supplement agreements that relate to non-exclusive work distribution in the form in which it has been published by the journal (for example, to upload the work to the online storage of the journal or publish it as part of a monograph), provided that the reference to the first publication of the work in this journal is included.