Методологічні засади підготовки музично обдарованих студентів

Auteurs-es

  • Ірина Іванівна Полубоярина Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського пл. Конституції, 11/13, м. Харків, Україна, 61003, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56844

Mots-clés :

обдарованість, синергетичний, системний, гуманістичний, діяльнісний, акмеологічний, аксіологічний, фасилітаційний і герменевтичний підходи

Résumé

Досліджено методологічні засади проблеми професійної підготовки музично обдарованих студентів вишів. Встановлено, що на рівні загальнонаукової методології проблема підготовки передбачає звернення до синергетичного, системного, гуманістичного та діяльнісного підходів. Вивчення проблеми на рівні конкретно наукової методології здійснювалося на основі акмеологічного, аксіологічного, фасилітаційного і герменевтичного підходів

Biographie de l'auteur-e

Ірина Іванівна Полубоярина, Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського пл. Конституції, 11/13, м. Харків, Україна, 61003

Доктор педагогічних наук, доцентКафедра загального та спеціалізованого фортепіано

Références

Andrushchenko, V. P. (2008). Rozdumy pro osvitu. Kyiv: Znannia Ukrainy, 819.

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky (2012). Osvita Ukrainy, 2–9. Available at: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf

Vozniuk, O. V. (2009). Rozvytok vitchyznianoi pedahohichnoi dumky: synerhetychnyi pidkhid. Zhitomir: Vydavnytstvo ZhDU imeni I. Franka, 184.

Kremen, V. H., Il'i'n, V. V. (2012). Synerhetyka v osviti: kontekst liudyno tsentryzmu. Kyiv: Pedahohichna dumka, 367.

Zaichenko, A., Sahatovskyi, V. M., Kalnyi, I. I. et. al; Zai'chenko, G. A. (Ed.) (1995). Filosofiia. Kyiv: Vyshcha shkola, 455.

Otych, O. M.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2009). Mystectvo u systemi rozvytku tvorchoi' indyvidual'nosti majbutn'ogo pedagoga profesijnogo navchannja: teoretychnyj i metodychnyj aspekty. Chernivtsi: Zelena Bukovyna, 752.

Publié-e

2015-12-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education