Методологічні засади підготовки музично обдарованих студентів

Авторы

  • Ірина Іванівна Полубоярина Харьковский национальный университет искусств имени И. П. Котляревского пл. Конституции, 11/13, г. Харьков, Украина, 61003, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.56844

Ключевые слова:

обдарованість, синергетичний, системний, гуманістичний, діяльнісний, акмеологічний, аксіологічний, фасилітаційний і герменевтичний підходи

Аннотация

Досліджено методологічні засади проблеми професійної підготовки музично обдарованих студентів вишів. Встановлено, що на рівні загальнонаукової методології проблема підготовки передбачає звернення до синергетичного, системного, гуманістичного та діяльнісного підходів. Вивчення проблеми на рівні конкретно наукової методології здійснювалося на основі акмеологічного, аксіологічного, фасилітаційного і герменевтичного підходів

Биография автора

Ірина Іванівна Полубоярина, Харьковский национальный университет искусств имени И. П. Котляревского пл. Конституции, 11/13, г. Харьков, Украина, 61003

Доктор педагогических наук, доцент

Кафедра общего и специализированного фортепиано

Библиографические ссылки

Andrushchenko, V. P. (2008). Rozdumy pro osvitu. Kyiv: Znannia Ukrainy, 819.

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky (2012). Osvita Ukrainy, 2–9. Available at: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf

Vozniuk, O. V. (2009). Rozvytok vitchyznianoi pedahohichnoi dumky: synerhetychnyi pidkhid. Zhitomir: Vydavnytstvo ZhDU imeni I. Franka, 184.

Kremen, V. H., Il'i'n, V. V. (2012). Synerhetyka v osviti: kontekst liudyno tsentryzmu. Kyiv: Pedahohichna dumka, 367.

Zaichenko, A., Sahatovskyi, V. M., Kalnyi, I. I. et. al; Zai'chenko, G. A. (Ed.) (1995). Filosofiia. Kyiv: Vyshcha shkola, 455.

Otych, O. M.; Zjazjun, I. A. (Ed.) (2009). Mystectvo u systemi rozvytku tvorchoi' indyvidual'nosti majbutn'ogo pedagoga profesijnogo navchannja: teoretychnyj i metodychnyj aspekty. Chernivtsi: Zelena Bukovyna, 752.

Опубликован

2015-12-26

Выпуск

Раздел

Педагогическое образование