Філософсько-літературознавчі аспекти розвитку читацьких здібностей учнів

Auteurs-es

  • Ольга Дмитрівна Мхитарян Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8738-0733

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2015.57180

Mots-clés :

філософсько-літературознавчі ідеї, учні з низьким рівнем успішності, кореговане навчання літератури

Résumé

У статті висвітлено філософські й літературознавчі чинники організації пізнавальної діяльності учнів із низьким рівнем літературного розвитку. З’ясовано істотні суперечності в тлумаченні вченими сутності навчально-корекційної роботи словесника. Завдяки синергетичній методології визначено стратегію реалізації та цілеспрямованого розвитку особистісного потенціалу таких учнів засобами мистецтва слова у процесі засвоєння фундаментальних інтелектуальних і морально-естетичних культурних цінностей

Biographie de l'auteur-e

Ольга Дмитрівна Мхитарян, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського вул. Нікольська, 24, м. Миколаїв, Україна, 54030

Доцент кафедри філологічної освіти

Кандидат педагогічних наук

Références

Sytchenko, A. (2004). Education technology concept literary analysis. Kyiv. Lenvit, 304.

Lutay, V. (1996). Philosophy of modern education: teach. guidances. Kyiv: Center «Master-S» Creative Union of Teachers Ukraine, 256.

Sytchenko, A., Shulyar, V., Gladyshev, V.; Sytchenko, A. (Ed.) (2008). Teaching method References terminological dictionary. Kyiv: John Jure, 132.

Skovoroda, G. (1961). Writings. In 2 volumes. Vol. 1. Publisher USSR, 350.

The program for secondary schools (2005). Ukrainian literature. 5–12 classes. Perun, 201.

Jurkiewicz, Pamphil (2000). History of philosophy of law. Kind. 2nd edition. «Ukrainian World», 756.

Lazarev, F. (2000). Reason for the new century: global reorientation. Simferopol: Sonata, 88.

Jaspers, K. (1991). Spiritual situation TIME. Moscow: Politizdat, 288–418.

Bilous, O. (2001). Ukrainian upgrade path in the XXI century. Kyiv an antiquity, 6, 20–30.

Pasichnyk, E. (2000). Methods of teaching Ukrainian literature in secondary schools: textbook for students of higher educational institutions. Lenvit, 384.

Hyrshman, M. (1991). Literary Works: Theory and Practice analysis. Moscow: Higher School, 160.

Hrom'yak, R., Kuznetsov, Y. et. al. (1997). Literary Dictionary Directory. Academy, 752.

Prozorov, V. (1985). Author and reader orientation of art. The problem of the author in fiction: Interuniversity collection of scientific papers. Ustinov, 27–32.

Galich, Alexander (2001). Literary Theory: a textbook. Kyiv: Lybid, 488.

Potebnya, A. (2001). Thought and language (fragments). Anthology of World literary-critical thought twentieth century. Lviv: Chronicle, 34–52.

Nayenko, M. (1997). Ukrainian literary schools, trends. Academy, 320.

Myropolska, N. (2002). Word Art in the structure of student artistic culture. Theory and parliamentary publishing house, 204.

Mark, V. (2003). Fundamentals analysis of literary works. Kirovograd: RVTS KSPU them. Vynnychenka B., 32.

Schelling, F. (1966). Philosophy of Art. Moscow: Thought, 496.

Descartes R. (1989). Basic rules of method. Sokolov V. Works. In 2 volumes. Vol. 1. Moscow: Thought, 256–262.

Ylychev, L., Fedoseev, P., Kovalev, S., Panov, V. (Eds.) (1983). Philosophical Encyclopedic Dictionary. Moscow: Sov. Encyclopedia, 840.

Bakhtin, M. (2001). Problem text in linguistics, philology and other humanities. Anthology of World literary-critical thought twentieth century. Lviv: Chronicle, 416–422.

Gershunsky, B. (2002). Philosophy of education for XXI century: Textbook. Moscow: Russia Pedahohycheskoe Society, 512.

Barth, R. (2001). From the text of a work Anthology of World literary-critical thought twentieth century. Lviv: Chronicle, 491–496.

Tokman, G. (2003). Developmental Psychology as a source of scientific literature teaching methodology, 6, 23–29.

Publié-e

2015-12-26

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education