ІКТ – освіта без кордонів. Модернізація освіти в умовах інформатизації суспільства

Auteurs-es

  • Вікторія Миколаївна Шкляр Інститут Обдарованої Дитини НАПН України вул. Артема, 52-д, м. Київ, Україна, 04053, Ukraine

DOI :

https://doi.org/10.15587/2313-8416.2016.59143

Mots-clés :

інформатизація освіти, інформаційні комп’ютерні технології, SMART-технології, інформаційно-комунікаційні технології

Résumé

В статті розглядаються процеси модернізації сисеми освіти з використанням нових інформаційних комп'ютерних технологій у навчанні, що відбулися в результаті інформатизації суспільства та освіти вцілому. Розкрито поняття "інформаційне суспільство" та "інформаційний простір". Розглянуто способи використання мультимедійних технологій в освіті на основі SMART-технології, як стимулування творчої активності та самореалізації учасників навчально виховного процесу (зокрема, обдарованих учнів). Запропонована поетапна підготовка до заняття з навчального предмету у початковій школі з використанням інформаційно-коммунікаційних технологій

Biographie de l'auteur-e

Вікторія Миколаївна Шкляр, Інститут Обдарованої Дитини НАПН України вул. Артема, 52-д, м. Київ, Україна, 04053

Відділ моніторингу обдарованості дітей та молоді

Références

Fedorchuk, I. I., Shylov, A. V., Franchuk, L. S., Nalyvajko, S. V.; Zjazjun I. A. (Ed.) (2006). Stvorennja elektronnogo posibnyka. Issue 11. Kyiv, Vinnitsa: DOV Vinnitsa, 399–403.

Bykov, O. (2008). Novitni informacijni tehnologii' v navchal'no-vyhovnomu procesi. Shkola, 7, 75.

Kitajeva, M. (2011). Vykorystannja mul'tymedijnyh tehnologij. Pochatkova osvita, 38. – S. 7–9.

Marahovs'kyj, L. (2001). Indyvidual'ni tehnologii' jak psyhologo-pedagogichna problema. Shkil'nyj svit, 23, 4.

Pidkassistyj, P. I., Tishhenko, O. B. (2000). Komp'juternye tehnologii v sisteme distancionnogo obuchenija. Pedagogika, 5, 7–13.

Ajzenh, G. Ju. (1972). Prover'te svoi sposobnosti. Moscow, 177.

Vorob'eva, V. V. (2001). K voprosu ob issledovanii komp’juternyh programm v uchebno-vospitatel'nom processe nachal'noj shkoly. Novye podhody k ponimaniju sushhnosti razvivajushhego nachal'nogo obuchenija. Pskov: PGPI.

Dvoreckaja, A. V. (2004). Osnovnye tipy komp’juternyh sredstv obuchenija. Pedagogicheskaja tehnologija, 2, 38–40.

Bukach, A. (2007). Informacijni ta komunikacijni tehnologii' v osvitni systemi mista. Shkola, 12, 8–16.

Novikova, A. A. (2000). Mediaobrozovanie v SShA: problemy i tendencii. Pedagogika, 3, 68–75.

Tkachuk, V. (2004). Komp’juteryzacija shkil'noi' osvity: perevagy ta sfery ryzyku. Vyshha osvita Ukrai'ny, 4, 77–81.

Zhaldak, M. I., Rams'kyj, Ju. C. (1997). Derzhavnyj standart zagal'noi' seredn'oi' osvity v Ukrai'ni. Osvitnja galuz' "Informatyka". Kyiv: Geneza, 14–15.

Zhaldak, M. I. (1998). Jakym buty shkil'nomu kursu „Osnovy informatyky”. Komp’juter u shkoli ta sim’i', 1, 3–8.

Programma po informatiki dlja I-IV klassov (2003). Informatika i obrazovanie, 6, 97–104.

Beshenkov, S. A. (1997). Gumanitarnaja informatika v nachal'nom obuchenii. Informatika i obrazovanie, 4, 62–64.

Ryvkind, F. M. (1998). Osnovy komp’juternoi' gramotnosti. Kyiv: Grono, 16–22.

Mel'nyk, Ju. (2002). Formuvannja intelektual'nogo komponenta kul'tury rozumovoi' praci molodshyh shkoljariv zasobamy informacijnyh tehnologij. Ternopol, 50–55.

Vituhovskaja, A. A. (2001). Komp’juternaja podderzhka uchebnyh kursov dlja nachal'noj shkoly. Informatika v nachal'nom obrazovanie: Informatika i obrazovanie, 1.

Geval, M. D. (2000). Zagal'ni pryncypy vykorystannja komp’jutera na urokah riznyh typiv. Komp’juter u shkoli ta sim’i', 3, 34–34.

Pahomov, Z. P. (1998). Vykorystannja komp’jutera v navchanni uchniv pochatkovyh klasiv. Shkil'na osvita, 4, 28–29.

Pidlasyj, I. P. (1989). Jak pidgotuvaty efektyvnyj urok. Kyiv: Radjans'ka shkol, 204.

Publié-e

2016-01-29

Numéro

Rubrique

Pedagogical Education